biotec Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Jeg har et probl. Jeg starter pcen, så mitt i booting bildet stopper den opp og gir all slags rare blåsjermer. Bla.1568 » Windows NT won't start because <winnt root>System32Ntoskrnl.exe is missing or corrupt? Er det noen der ute som har samme problemet som meg ? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Nyinstallering uten formatering eller reparering med XP hjelper, men du skriver ikke hvilken OS du har ? Lenke til kommentar
sberghei Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 hadde samme problem, ganskje lett og fikse bare mokk inn en xp cd (viss du har xp da ) og istedet for install tar du bare repair så tar du "fix boot" elns så er det bare å reboote Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Hvis det er win2000 må du boote fra cd, velge systemgjennopprettning via konsoll, ellerno i den duren. Når du har logget deg inn på partisjonen som skal repareres skriv: 'chkdsk /p /r' for sjekk + reprasjon av skadede filer på disken, det er en kommando som heter fixboot også som kan være til hjelp, Ellers finner du alt av kommandoer med kommandoen 'help' Lenke til kommentar
biotec Skrevet 12. september 2003 Forfatter Del Skrevet 12. september 2003 Jeg kjører Win Xp Pro Takk for svar :) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå