Gå til innhold

Hjelp til valg av ny strømforsyning!

Anbefalte innlegg

Hello, har en data hvor strømforsyningen er gått så trenger en ny men vet ikke om det er noe jeg må passe på så passer

Følgende specs:

CPU (Prosessor): Intel Core i7 2600k 3,4

CPU kjøler: Corsair H100 vannkjøler.

RAM: Corsair Vengeance 1600mhz CL9 - 8GB (4x2GB)

GPU (skjermkort): Radeon AMD 6950 2GB Dual Fan

Hovedkort: Asus Sabertooth P67

PSU (Strømforsyning): Chieftec Nitro BPS-750C 750watt

SSD: Corsair 64GB 525-490 read/write - for Operativ System

HDD (Harddisk): Seagate Barracuda 3TB - 7200rpm

Ønsker og bestille ny strømforsyning nå ettersom jeg sitter uten data...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er budsjette eventult og vil du helst ha noe extra watt til overs eller bare en som akuratt passer forsåvidt? ;)

Forslag:

http://www.dustinhom...es-modular-psu/

Dette er en skikkelig psu, med alt av nødvendig tilkoblinger, kabler. Hvor du ser

at den har helt fullt avtakbarekabler. Hvor du også har mulighet for sleeva kabler.

Den har nok power og eventuelt mulighet for sli, crossfire. Også fin lydløs, hvor vifta er auto som vil si at den begynner og gå som varmen ttrekker til. Så alt i alt kvalitet fra Corsair.

Har selv den men hx versionen og veldig fornøyd med den.

Det viktigste uansett ved valg av psu er at den har nok drivkraft til og drive et pc system.

Den jeg linka til er 850w som du ser og det oppsette ditt krever nok rundt 550-600 watt. Fordelen med med noen watt til overs er jo for om en skal trø til med litt ekstra komponenter eller eventuelt tenker og kjøre to skjermkort i sli eller cfx. Ellers er valga ikke så spesifikke så lenge en har en psu som kan klare det systemet en bruker,

Ellers går det mer på smak og behag om en vil ha en psu med en god del kvalitet eller en som er noe rimligere igjen men nokså bra kvalitet.

Om du eventuelt kunne greid deg med en litt biligere psu som har litt mindre watt kan

jeg jo alltids liste opp noe. Uansett fullt opp til du!

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=623444

Endret av Heinza7
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...