Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

[Løst] Kjøpe 7970 GE - Haster

Andey-

Anbefalte innlegg

Etter å ha vært uten PC en stund nå, er tiden for å bygge en ny kommet.

Har kommet fram til at jeg blir å gå for ATI 7970 Ghz Edition, men da jeg er bundet til å handle på Komplett.no/MPX.no er dette vanskelig....

Planen er å ha klar PCen til helga, men utvalget hos nevnte nettsteder er snevert, og jeg trenger her hjelp til å velge blant rimelig få 7970 kort.

Tenker her på ytelse/OC-muligheter.

Hvilket av disse bør en gå for?

XFX

Gigabyte

Av hva jeg kan se, er det kun disse to igjen å velge mellom - trenger å få avklar dette rimelig kjapt :)

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for svar arni90 :)

Har selv ymse tanker om XFX pga erfaringer. Vil Gigabyte-kortet være på høyde med f.eks. Asus Matrix (altså lurt å vente evt.)?

Nei, det vil ikke være helt på høyde med ASUS Matrix siden MATRIX-varianten har en bedre designet PCB som takler større press under overklokking og en kraftigere og mindre bråkete kjøler...

Skal du ha noe like bra eller bedre enn MATRIX ser du på 7970 Lightning fra MSI.

Lenke til kommentar

Ah, godt å høre at det fungerer :) Alltid vært litt skeptisk til Gigabyte, men har aldri hatt noe særlig erfaring med dem, så har ingen grunnlag, hehe.

Er bundet dessverre, da min bedre halvdel gjorde det valget ved å kjøpe gavekort til meg der til jul... (kan dog diskuteres hvor bra det var) :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...