Deathbrick Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Heisann, dette er ikke ment som noen slags reklame av noen slag. Jeg vill bare formidle til alle dere at Call of duty Black ops2 Norge er i gaming community som ønsker flere spillere på alle plattformer. Call of duty black ops2 Norge eller COD BO2 Norge om du vill er et nylig startet gaming community for norske spillere som spiller Cod bo2 på pc, ps3 og Xbox. Foreløbig har vi ingen Admin som kan ta ansvar for xbox delen. Vi søker etter spillere som ønsker å delta i konkurranser og treffe nye folk. Om du ønsker noen å spille med så er det bare å like Facbook siden og du får muligheten til å treffe nye spillere samt å delta i konkurranser. Vi kommer til å kjøre større konkurranser etterhvert. Akkurat nå så runder vi snart 200 likes, første målet er 500 likes. Da skal vi kjøre konkurranse hvor du kan vinne noe(ikke bestemt i skrivende stund) Så bare fortsetter det og fortsetter som tiden går. Jeg håper jeg har overbevist noen om å delta i dette communityet og håper flere folk ønsker å delta. Mvh Admins for Cod bo2 Norge. Beklager alle skrive feil enn du måtte finne i teksten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå