Gå til innhold

Suarez vs van Persie - Hvem er ligaens beste spiss?

Latias

156 stemmer

1. 1. Ligaens beste spiss?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Greit med vinnerinstinkt, men et ræva kroppspråk er ikke annet enn å være en "slubbert" mot lagkameratene.

En profesjonell fotballspiller skjønner selv når han har gjort en tabbe, han trenger ikke en på laget som er "sarkastisk".

Med det sagt er det greit å oppildne lagkamerater og be de om å "ta seg sammen" gjennom litt roping.

Dårlig kroppsspråk vitner bare om en som gir opp.

Lenke til kommentar

Hvordan rangerer dere egentlig Rooney nå for tiden?

Edit: Selv synes jeg han har vært litt oppskrytt gjennom årene. På sitt beste er han enorm, men han har alltid hatt ganske kraftige formsvinger, og på en måte føler jeg han ikke helt har realisert potensialet sitt. Den eksplosiviteten han hadde som unggutt var helt vanvittig.

Endret av OKMarius
Lenke til kommentar

Personlig er jeg dritlei Rooney. City-flørten ødela mye, men nå synes jeg han er overvurdert og mye av det vi kjøpte han for er ikke tilstede lenger. Med det mener jeg aggressiviteten i spillet, di uforutsigbare knallharde skuddene, driblingen, flikkene, taklingene osv.

Husker ikke hvilken kommentator som sa det, tror det var Alsaker:" Når Rooney bøyer hodet, viser oksenakken og bestemmer seg, da er han nærmest ustoppelig." Det er lenge siden vi så dette.

Når vi hadde Tevez, var argumentet imot Tevez at han var for lik Rooney. Men Rooney er på nesten ingen måte lik Tevez lenger, imo.

Rooney ligner mer på en skygge av det han var, og det er ingenting som er mer irriterende når han chipper ballen imot mål istedenfor å dryle til som han pleide.

Lenke til kommentar

Personlig er jeg dritlei Rooney. City-flørten ødela mye, men nå synes jeg han er overvurdert og mye av det vi kjøpte han for er ikke tilstede lenger. Med det mener jeg aggressiviteten i spillet, di uforutsigbare knallharde skuddene, driblingen, flikkene, taklingene osv.

Husker ikke hvilken kommentator som sa det, tror det var Alsaker:" Når Rooney bøyer hodet, viser oksenakken og bestemmer seg, da er han nærmest ustoppelig." Det er lenge siden vi så dette.

Når vi hadde Tevez, var argumentet imot Tevez at han var for lik Rooney. Men Rooney er på nesten ingen måte lik Tevez lenger, imo.

Rooney ligner mer på en skygge av det han var, og det er ingenting som er mer irriterende når han chipper ballen imot mål istedenfor å dryle til som han pleide.

Enig i dette. Men synes han har fungert veldig bra i rollen han har hatt i laget i år. Som en slags offensiv altmuligmann. I hvert fall deilig å vinne kamper uten Rooney, for min del kunne vi godt solgt han. Som du sier, City flørten ødela MYE.

Lenke til kommentar

Den hadde kanskje vært morsom hvis Suarez faktisk hadde vært usynlig gjennom kampen, noe han langt fra var. En av få Liverpool-spillere som får godkjent av meg hvertfall.

Basert på hans toppnivå og det han faktisk leverte i går vil jeg si at Suarez kanskje var den som skuffet desidert mest på Liverpool. Man forventer liksom ikke annet av Downing, Johnson og Wisdom.

Lenke til kommentar

Forventer ikke mer av Johnson? Syns han tidvis har vist veldig høy klasse i år, men begynner å se en trend at det er mot de mindre gode lagene han virkelig dominerer, så på den måten har du kanskje rett.

Selv om Suarez pleier å ha bedre kamper, var han allikevel hverken dårlig eller usynlig, som gjorde at vitsen ikke fungerte for meg hvertfall. :p Hadde forøvrig blitt en assist til ham hvis det hadde vært Johnson istedenfor Wisdom på høyrebacken.

Endret av OKMarius
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

306180_618765561472068_1170473031_n.png

Denne synes jeg er litt drøy da RVP har spilt på bedre lag, men viser jo at de begge er gode spisser :)

Harald Martin Brattbakk har 201 mål på 353 kamper. Regner med at han var bedre enn både Persie og Suarez. Han spilte til og med på dårligere lag enn de to du nevner.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...