Gå til innhold

Suarez vs van Persie - Hvem er ligaens beste spiss?

Latias

156 stemmer

1. 1. Ligaens beste spiss?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Nei, er ikke noe tvil. Alle som har peiling på fotball vet at Suarez er ligaens beste spiller pdd.

Nja, Aguero er en god condtender. Men Rvp er ikke i nærheten. Skadefri eller ikke. Ikke tilfeldig at Rvp kun har fått stemmer fra united-campen.

Pussig nok har to united-kidz her inne ment at suarez er bedre, de to har unlatt å stemme i pollen. :p

Lenke til kommentar

Suarez er ikke bare ligaens beste spiss, men ligaens beste spiller. Scorer bare mot de svakeste lagene? Gå og legg dere.

Begynner å bli en stund siden jeg sa dette. Går dog ikke så langt som Gerrard som mener han er verdens beste spiller. Han påpekte forøvrig at han ikke var partisk bare fordi Suarez var lagkameraten hans. :p

Lenke til kommentar

Vel vel Daniel. Personlig står eg glatt inne for stemmen min. Da den ble gitt mener eg det ikke var tvil når man såg på totalen. Suarez var en løs kanon av dimensjoner og det ble skreket om salg i Anfield campen.

Det hadde det ikke gjort i år. For nå er han så god at dere hadde omfavnet han uansett.

Men tenk det Daniel, at ting kan forandre seg..... Helt ufattelig igrunn....

I årets sesong finnes det ikke tvil. Det betyr ikke at eg endrer noe stemme. Lag en ny poll så skal eg stemme på nytt. Noe annet blir usaklig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Altså alle Liverpool-kidza ga sin stemme for Suarez også. Så sånn sett er den grei. :p

Men tatt til etterekning så mener jeg (sjokkerende nok) at suarez er(og var) bedre spiller enn Rvp.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Suarez har vel trolig vært ligaens beste offensive spiller de siste to månedene. Er vel Kun Agüero ( :wee:) som muligens han kan sammenlignes med, sistnevnte har riktignok en hinsides statistikk også i CL, men blir vel unfair å ta med det når Suarez ikke har muligheten til å spille der. Så kommer vel Ramsey og Rooney bak der igjen, kanskje også Hazard (om man ser på de siste månedene isolert sett, han sleit mer i starten).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...