Hveding Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 (endret) Hei. Endring i pris!!! MAXPRIS 9000kr! Bruksområde: Spilling, film titting, redigering av video og bilde og lagring av diverse bilder, filmer, musikk å slikt. Vil helst at maskinen skal ha en stor hard-disk og ikke en SSD med lite plass (derfor håper jeg det er mulig med en HDD og en SSD i maskinen). Vil helst ha: 1920x1080 full HD 15" tommer skjerm 8GB ram (går greit med 6GB) Blu-Ray spiller (kan NESTEN stryke denne) USB 3.0 HDMI Ekstra plass til feks SSD om mulig (heller ikke et must) En god prosessor og forhåpentligvis et bra skjermkort, selv om sist nevnte kanskje er vanskelig å få til. Operativsystem trenger jeg ikke. Mvh Pat. Endret 3. januar 2013 av Hveding Lenke til kommentar
Hveding Skrevet 3. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2013 Vil dette være et godt kjøp ? http://www.multicom.no/Xishan-W350E-15e6-Full-HD-Matt-Intel-Core-i7-363QMe-12GBe-120GB-SSD-750GB-GTX-660M-2GB-GDDR5e-BTe-HDMIe-USB3e0e-nVIDIA-Optimuse-Uten-operativsystem-Multicom/cat-p/c100561/p10621663 Lenke til kommentar
Pydien Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Ja. Har den selv. Mye maskin for pengene. Lenke til kommentar
MacNeil Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Ja. Har den selv. Mye maskin for pengene. Er det AKKURAT den du har? Lurer veldig på hvilken SSD som sitter i den, gidder du sjekke? Lenke til kommentar
Hveding Skrevet 3. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2013 Ekstremt med hjelp her ja.. Hehe. Noen som kan bekrefte/avkrefte at Multicom sine pc'er har dårlig byggekvalitet ? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Er det AKKURAT den du har? Lurer veldig på hvilken SSD som sitter i den, gidder du sjekke? De endrer den 1 Lenke til kommentar
Anders1993 Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Ekstremt med hjelp her ja.. Hehe. Noen som kan bekrefte/avkrefte at Multicom sine pc'er har dårlig byggekvalitet ? Jeg har en multicom stasjonær pc som jeg kjøpte for snart 5 år siden, og jeg synes den pcen er fortsatt knall! klarer de fleste spill enda på en veldig god oppløsning etc, og jeg betalte ca 7000kr for den. Jeg har ikke noe negativt å si om Multicom. Leveringen dems var veldig rask ( jeg bestilte først fra komplett, men den var ikke å se etter en mnd, så jeg avbestilte og bestilte fra multicom og fikk den et par dager etterpå) Lenke til kommentar
MacNeil Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 De endrer den Med andre ord, de kontakter deg og spør om du har en preferanse eller er det bare tilfeldig? Tror i allefall det sitter en Intel 320 eller 520. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 (endret) Mener det var noen som tok kontakt med Multicom og de sa da at det som regel er Intel 330330 eller 520, men det hender det er andre Endret 7. januar 2013 av MariusJS Lenke til kommentar
Pydien Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Er det AKKURAT den du har? Lurer veldig på hvilken SSD som sitter i den, gidder du sjekke? Litt sent svar, men nei ikke akkurat den, har ikke ssd i min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå