aQlol Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Heisann. Jeg fikk tidligere idag mine nye pc deler jeg har bestilt. Sapphire Radeon HD 7950 også oppgraderingspakken fra komplett http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=746506. Problemet er at jeg ikke får åpnet CCC, MMdriver, shockwave flash, kommer feilmelding om at dem har sluttet å kjøre, samtidig kommer det en feilmelding når jeg skrur på pcen om at sidepannel ikke svarer (?). Jeg får ikke lastet ned framework 3.5 fordi windows updates bare mislykker.... Hvordan i huleste skal jeg løse dette? blir sprø..... Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Du har selvfølgelig installert Windows på nytt? Lenke til kommentar
aQlol Skrevet 2. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2013 Du har selvfølgelig installert Windows på nytt? Ja, det har jeg. Har fått til Windows Updates og Flash, men har fortsatt problem med CCC.. Når jeg laster det ned får jeg alltid feilmelding om at den ikke kan kjøre pga Load MMdriver ikke svarer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå