snorkeren Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Jeg hadde feberkramper da jeg var 3-5 år. Bare to tykk. Så hadde jeg små abcence anfall til jeg var omtrent 9. Nå får jeg ikke kramper eller epilepi uansett hva jeg gjør. Hvorfor kan det ha seg at jeg har mistet muligheten til å å anfall? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Det er vel mulig å vokse av seg epilepsi hvis jeg ikke har hørt helt feil? Lenke til kommentar
fredrikba Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Epilepsi som oppstår i barneårene, er det mange som vokser av seg. Lenke til kommentar
probin Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Japp. Min søster hadde det i ung alder og vokste det fra seg. Lenke til kommentar
Lafro Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 For det første; Epilepsi er ikke noe du vil ha muligheten til å oppleve. For det andre; Ja, epilepsi kan forsvinne med alderen. Men, kan også komme tilbake når du blir eldre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå