Gå til innhold

Huawei Ascend D1 quad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte den i over i går, å har hatt brukt for mobil hver dag så for sikkerhetsskyld har jeg ladet den hver natt.

Akkurat nå er den på 58%, ikke brukt så mye i løpet av dagen på jobb, men brukt en del i ettermiddag kveld med wifi på hele tiden. Kan være den klarer to dager, men skal teste litt mer til helga da jeg ikke har fullt så mye behov for telefon :)

Hvordan er din?

Å som den android nooben jeg er lurer jeg på hva launcher er? :p

Er det bare å laste ned fra "play butikk" å installere?

Edit: Sett litt på hva launhcer er nå. Hvilken launcher bruker du? Og er du fornøyd med den?

Endret av Freestyle89
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Kjipt, alt fungerer bare bra her så langt :)

Hva er det som skjer? Kommer du ikke inn til å bruke selve kamera appen? eller fungerer det bare ikke å ta bilder?

Men du har vel fortsatt garanti på den?:) så det ordner seg nok, men allikevel kjipt at ting skal slutte å virke

Endret av Freestyle199
Lenke til kommentar

Kjipt, alt fungerer bare bra her så langt :)

Hva er det som skjer? Kommer du ikke inn til å bruke selve kamera appen? eller fungerer det bare ikke å ta bilder?

Men du har vel fortsatt garanti på den?:) så det ordner seg nok, men allikevel kjipt at ting skal slutte å virke

går inn i appen så kommer det opp "kan ikke koble tilkamera" snapchat funker ikke og heller kkke blitsen som lommelykt :p
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...