suuhoo Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Hei Nå har jeg gått til innkjøp av denne telefonen og er meget fornøyd Noen flere her inne som har denne? Og hva synes dere om den? Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Hatt den i noen uker og den fungerer strålende. Stabil og fin og perfekt størrelse Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 2. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2013 Bra du også er fornøyd med den Har du lest eller hørt noe om/når android jelly bean kommer til den? Ikke det at jeg ser behovet for det, er min første android telefon, og er meget fornøyd med det som er på den nå Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Sånn som jeg forstår det så kommer det til sommeren (håper jeg tar hardt i når jeg sier sommer) hvordan er batteritiden din? Min ble mye bedre etter jeg byttet launcher Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 2. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2013 (endret) Kjøpte den i over i går, å har hatt brukt for mobil hver dag så for sikkerhetsskyld har jeg ladet den hver natt. Akkurat nå er den på 58%, ikke brukt så mye i løpet av dagen på jobb, men brukt en del i ettermiddag kveld med wifi på hele tiden. Kan være den klarer to dager, men skal teste litt mer til helga da jeg ikke har fullt så mye behov for telefon Hvordan er din? Å som den android nooben jeg er lurer jeg på hva launcher er? Er det bare å laste ned fra "play butikk" å installere? Edit: Sett litt på hva launhcer er nå. Hvilken launcher bruker du? Og er du fornøyd med den? Endret 2. januar 2013 av Freestyle89 Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Er bare til å installere ja. Trenger ikke geeke mer enn det. Jeg bruker adw og den er bra nok for meg greit med themes osv Batteritiden min er mye bedre enn forrige tlf med samme kapasitet Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 3. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2013 Om jeg installerer ny launcher, kan jeg byttet tilbake til den gamle om jeg ikke liker den nye? Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Om jeg installerer ny launcher, kan jeg byttet tilbake til den gamle om jeg ikke liker den nye? Det kan du og alt vil ligge på den gamle Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Da virker ikke kameraet mitt lenger Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 2. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2013 (endret) Kjipt, alt fungerer bare bra her så langt Hva er det som skjer? Kommer du ikke inn til å bruke selve kamera appen? eller fungerer det bare ikke å ta bilder? Men du har vel fortsatt garanti på den? så det ordner seg nok, men allikevel kjipt at ting skal slutte å virke Endret 2. februar 2013 av Freestyle199 Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Kjipt, alt fungerer bare bra her så langt Hva er det som skjer? Kommer du ikke inn til å bruke selve kamera appen? eller fungerer det bare ikke å ta bilder? Men du har vel fortsatt garanti på den? så det ordner seg nok, men allikevel kjipt at ting skal slutte å virke går inn i appen så kommer det opp "kan ikke koble tilkamera" snapchat funker ikke og heller kkke blitsen som lommelykt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå