Sjofelgut Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 God aften. Jeg har et Storm Stryker kabinett, og har et enkelt spørsmål. Hvor monteres viftestyringen? Vil at den skal sitte inni kabinettet, helst fremme, og et sted jeg kan bruke det lett. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=587785#extra Det er viftestyringa jeg har. På forhånd takk Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Ikke at jeg har dette kabinettet eller viftestyringa, men er det ikke bare å feste den der hvor man fester DVD/CD/blu-ray spilleren? Eller mener du at du vil ha den skjult på innsiden av kabinettet? Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Monteres i front der man monterer DVD-spiller og slikt. Lenke til kommentar
r}CYan8D$[@3 Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Tror du trenger 2 5.25" bays eller to dvd-spiller bays Lenke til kommentar
Sjofelgut Skrevet 2. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2013 Det ble kinkig, har nemlig to CD ROM, eller 2 5.25" bays, men de er allerede tatt Gaffa teip, og litt fjerningav disker får fikse det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå