jeanette roger Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Menn som Norge vil ha.... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Kreativt, synes jeg drar kjennsel på Amundsen, han til venstre. Godt nytt fotoår ;-) 1 Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 (endret) Skjønner deg godt, ser ut til at de gjør akkurat som du vil ;)Inspirerende det Tror kanskje jeg ville hatt noe mer luft foran "kara" og litt mindre bak....Tror Ønsker deg et riktig godt nytt år! )))) Endret 4. januar 2013 av Jentungen 1 1 Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 5. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2013 Kreativt, synes jeg drar kjennsel på Amundsen, han til venstre. Godt nytt fotoår ;-) tusen takk ,,, smil Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 5. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2013 Skjønner deg godt, ser ut til at de gjør akkurat som du vil ;)Inspirerende det Tror kanskje jeg ville hatt noe mer luft foran "kara" og litt mindre bak....Tror Ønsker deg et riktig godt nytt år! )))) tusen takk,ønsker deg et riktig godt nytt år Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 10. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2013 ja bilde er tatt håndholdt natt og på kontiki fram musseet masse fine motiver der...smil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg