Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Litt bilstereo i en golf, blir detta bra tru?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det skal godt gjøres å ikke utkonkurrere noe som er tilsvarende originalt anlegg. Isåfall skal jeg stå og peke på deg å le til jeg dør.

Lista ser jo ut som det den gjennomsnittlige råneren handler til bila sine.

Sikkert mer enn godt nok til ditt bruk og din bil. Montert og justert rett så vil du nok ikke ha noe å utsette på med mindre du sammenligner med et alternativt anlegg.

Endret av Hansien
Lenke til kommentar

Det blir nok helt greit skal du se, og jeg tipper du blir fornøyd. Men jeg ville som sagt valgt noe annet i den prisklassen.

Btw, jeg tror ikke det vil spille bedre enn det jeg har nei, fordi om jeg ikke har allverden ;)

Få se noe av det du har da? gjerne bilder fra installasjonen også :)

Lenke til kommentar

Få se noe av det du har da? gjerne bilder fra installasjonen også :)

Slutta å ta bilder av installasjon i egen bil for mange år siden, så det har jeg lite av.

Men kan jo nevne at jeg har tang band 6.5" bass og 4" fulltoner foran, disse drives av en phoenix gold ZX475 titanium. 6.5" spiller opp til 80hz og 4" spiller fra 75-80hz og opp. Suben er en hertz HX380 som er montert i reservehjulsbrønnen som blir drevet av en gladen SPL 1800c1

Bilen er forøvrig en bmw E34 touring, som det er enkelt å få god lyd i :)

Endret av cossiemk1
Lenke til kommentar

Du bruker en phoenix gold forsterker...

Og så klager du på Kicker og Rockford Fosgate, da foreslår jeg at du feier for egen dør først :)

Ikke noe galt med phoenix gold altså, men den er nok ikke noe bedre enn verken Kicker eller RF.

Sjøl har jeg eid M25, M50, ZX350, ZX350.2, ZX 500, og den siste jeg hadde var en roadster 66.

Har også hatt en mengder subber og komp.sett fra phoenix gold.

I tillegg har jeg også hatt mengder med både gammelt og nytt utstyr fra både RF og Kicker, og alt i alt er det samme greia hele gjengen :)

Lenke til kommentar

En del? To stykk , snart bare en, tolv tommer subb og en forsterker er da ikke akkurat en del utstyr.

Hvis du har byttet spiller begynner det jo å bli endel.

Det jeg har kjøpt består av 5 deler, mens ditt da består av evt 3 eller 4 deler. Så en ganske stor andel av det jeg har faktisk.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...