Gå til innhold

Gaming via bootcamp, hvor mye varme tåler MBP 2012

Anbefalte innlegg

Da blei det macbook pro 13" til jul, kjempe fornøyd med denne marskinen :)

Siden jeg bor på to steder får jeg bare brukt min stasjonære pc mens jeg er på hybelen. Så jeg instalerte windows 7 på macbooken min for å spille league og legends i helgene når jeg er hjemme, funker råbra med nesten alt på max med stabil fps på 60 :). Men marskinen blir fryktelig varm... bruker open hardware monitor på windows 7 for å følge med på hvor varm marskinen blir, den viser at marskinen kommer helt opp i 102 grader!

Marskinen har aldri blitt så varm at den har skrud seg av, men lurer på om dette er skadelig ? er kjempefornøyd med mac´en min så vil at den skal vare lenge! er det dumt å game på den ? har altid marskinen på en bordplate slik at den skal kunne få puste fint. Er det noen andre her som spiller league og legends via bootcamp på denne marskinen ?

Takk for alle svar! :dribble:

Macbook pro mid 2012 2,5 GHz intel core i5 4 GB RAM Intel HD 4000

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke direkte dumt å game på den, men jeg tror ikke akkurat høye temperaturer er bra for at den skal vare lenge. Jeg vet ikke akkurat hvor mye den skal tåle, men når den blir over 100 grader begynner du å nærme deg faresonen. Hvis du vil få ned temperaturen kan du invistere i en pc plate med innebygde vifter. Jeg vet clas ohlson har det.

Lenke til kommentar

Det er ikke direkte dumt å game på den, men jeg tror ikke akkurat høye temperaturer er bra for at den skal vare lenge. Jeg vet ikke akkurat hvor mye den skal tåle, men når den blir over 100 grader begynner du å nærme deg faresonen. Hvis du vil få ned temperaturen kan du invistere i en pc plate med innebygde vifter. Jeg vet clas ohlson har det.

ja, skal nok handle det nå snart :)

Lenke til kommentar

Tror nok du bør holde deg under 100 grader ja. Jeg bruker en datamatte eller plate eller hva det heter med vifte. Da gikk jeg fra 100 til 65 viss jeg spilte og kjørte en god del programmer samtidig smile.png

Endret av Pwiur
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...