spøkelset Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Hei! Håper noen snarlig kan hjelpe meg med dette. Har nylig overtatt en borettslagsleilighet med Internett og Tv fra Lyse inkludert i fellesutgiftene. Tv virker som det skal, men finner ingen internett. I den svarte Telsey boksen som fiberen kommer inn i ,er det 2 utganger for telefon og en utgang for "link" Ser ikke ut som det er innebygget noe trådløst W-lan denne? Er det slik at jeg må kjøpe meg en trådløs ruter og koble den til en av utgangene på telsey-boksen for å få internet til å fungere? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Det stemmer. Det er et modem, ikke en ruter. Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Må ofte ha egen router ja. Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 2. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2013 Takker for svar. Okei, da må jeg vel kjøpe en ruter, men skal det ikke være mulig å koble seg til denne på fast tilkobling? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Hva er fast tilkobling? Om du tenker med kabel, så skal dette gå helt utmerket. Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 2. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2013 Hva er fast tilkobling? Om du tenker med kabel, så skal dette gå helt utmerket. Jeg har forsøkt dette, men får bare opp brukernavn/passord. Hvordan kan jeg finne det? Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Ligger ikke papirene igjen fra forrige eier, så må du kontakte Lyse og oppgi adresse/leilighetsnr skulle man tro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå