Krismeko Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Januarlys Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Ser ut til at du fant vægen hematt på ski? Flott komponert vinterbilde i fint lys. Kanskje en smaksak når jeg nevner 2, kanskje 3 cm toppkutt da jeg synes dette bildet kler enn mellomting mellom rektangel og panorama. Scroll opp og ta en titt. Roar Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 2. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2013 Ser ut til at du fant vægen hematt på ski? Flott komponert vinterbilde i fint lys. Kanskje en smaksak når jeg nevner 2, kanskje 3 cm toppkutt da jeg synes dette bildet kler enn mellomting mellom rektangel og panorama. Scroll opp og ta en titt. Roar Hei Roar. Takk for kommentar. Ikke min hytte, så fant bare vægen forbi jeg Jeg har bildet i en versjon som kanskje er sånn du mener, legger det ut som V2. Hilsen Kristin. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Ja, din V2 var faktisk slik jeg var ute etter. Vet ikke hvorfor, men har en viss forkjærlighet for panoramaformatet. Roar Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 V2 knallvakkert. Godt nytt år Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 V2 bedre komposisjonsmessig. Imidlertid gjør ledelinje (skispor) og hytteplassering (ca midt i ) at hytten fort blir det eneste man ser. Jeg tror du hadde fått en mye trivleigere komposisjon, hvor betrakteren også hadde sett mer av omgivelsene, om du hadde gått litt mer ut av skisporet og dermed fått skisporet litt mer inn fra hjørnet som en diagonal og dermed også plassert hytten mer ut mot kanten i klassis 1/3 plassering eller til og med enda lengre ut for en enda spenstigere komposisjon som hadde strukket bildet betydelig... Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Glemte å få med at det er en virkelig flott vinterstemning du formidler her. I og med at himmelen er så jevnt blå og fin så kan du godt ha med lite av den (Som andre også har nevnt ifm toppkutt) da det blir en "kjedelig bildeflate" uten særlig detaljer... Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 4. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2013 Glemte å få med at det er en virkelig flott vinterstemning du formidler her. I og med at himmelen er så jevnt blå og fin så kan du godt ha med lite av den (Som andre også har nevnt ifm toppkutt) da det blir en "kjedelig bildeflate" uten særlig detaljer... Hei Espen. Takk for kommentar. Ser hva du mener, og skjønner at jeg her hadde en mulighet til å få bedre bilder hvis jeg hadde jobba litt for det. Hadde det nok litt for travelt. Men tar med tipset til senere anledning V2 knallvakkert. Godt nytt år Takk. Godt nytt år til deg også Ja, din V2 var faktisk slik jeg var ute etter. Vet ikke hvorfor, men har en viss forkjærlighet for panoramaformatet. Roar Ble nok finere sånn ja Lenke til kommentar
Hansen-Images Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Igjen; Vakkert, vakkert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg