Jentungen2 Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Kongsberg Skisenter og Knuten Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Flott vinterbilde fra et skikkelig snøhøl - Kongsberg og omegn. Kompen sitter fint. Men personlig ville jeg beskåret oppe omtrent midtveis mellom den grå laange skyformasjonen og øvre ramme sett i venstrekanten for å senke betrakters blikk noe mer ned mot det som er bilde. Scroll opp, dekk til og se om du er enig. Roar Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 2. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2013 (endret) Kan være enig med deg i det, lagde først en ny croppet versjon som jeg fikk lagt ut, ikke helt fornøyd, laget en ny som jeg ville legge ut, men det lar seg ikke gjøre dessverre, har brukt opp kvota mi, he,he ... Men lærte litt underveis her da, så takk for tilbakemeldingen og enig med deg, det er nok snø her på Kongsberg, skal ikke klage på det nei Endret 2. januar 2013 av Jentungen2 Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Godt Nytt År J 2 ;-) Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 2. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2013 (endret) Takk for det, Leif og de beste ønsker til deg også Endret 2. januar 2013 av Jentungen2 Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Flott vinterbilde av Kongsberg dette. Kan være enig med Roar i kuttet i overkant. Godt nytt fotoår ;-) Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 2. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2013 Takk for det, Melvin, og de beste ønsker om ett flott fotoår til deg også Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Nydelig vinter bilde du viser her. KUnne muligens vært kuttet både oppe og nede. Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 3. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2013 Takk for tilbakemeldingen, Jarle, ser det med med å kutt oppe og kunne kanskje tatt bitte litt nede også Ønsker deg ett flott nytt fotoår ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg