hallrar Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Har fått tilbud på en maskin som har dette kortet. Har ikke funnet ut skikkelig hvor bra dette kortet er, noen som har linker til gode tester, sammenlignet med andre kort? Hvordan er f.eks dette kortet sammenlignet med NVidia GeForce4 TI 4800 SE? Hallrar Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Quadro er jo det semi/proffe varemereket til nvidia...på lik linje med fireGL fra ATi og Wildcat kortene(selv om disse stiller seg i en helt annen klasse tror jeg)... så om det er så bra til å spille med, vet jeg ikke... Lenke til kommentar
hallrar Skrevet 12. september 2003 Forfatter Del Skrevet 12. september 2003 Quadro er jo det semi/proffe varemereket til nvidia...på lik linje med fireGL fra ATi og Wildcat kortene(selv om disse stiller seg i en helt annen klasse tror jeg)... så om det er så bra til å spille med, vet jeg ikke... Andre som vet mer? Maskinen blir mest brukt til videoredigering. Tja, og kanskje spill også. Hallrar Lenke til kommentar
dkvam Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Etter hva jeg vet , så skal det være fett nok til å redigere Video med iallefall! Sjekk litt på Nvidia sine hjemmesider og snus litt. Er går sikkert an å kjøre spill på kortet , men det optmalisert for andre ting. Eller tar jeg feil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå