Arodem Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Studier peker på skytespillsjangren som en glimrende hjernetrener. Les hele saken Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Spill generelt kan være veldig helsebringende, spesielt for pasienter som er noe inaktive og kanskje ikke kommer seg ut så ofte som de burde. Spill kan utfordre hjernen og gi dem stimulanse de trenger. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Comma Chameleon Skrevet 2. januar 2013 Populært innlegg Del Skrevet 2. januar 2013 Jeg har spilt spill, og jobbet som drosjesjåfør. Where do I claim my prize? 20 Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Spill generelt kan være veldig helsebringende, spesielt for pasienter som er noe inaktive og kanskje ikke kommer seg ut så ofte som de burde. Spill kan utfordre hjernen og gi dem stimulanse de trenger. var det der et attack på meg eller?... 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Jeg har spilt spill, og jobbet som drosjesjåfør. Forhåpentligvis ikke samtidig... Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 var det der et attack på meg eller?... Jeg hverken kjenner deg eller har sett noe du ellers har postet overhode, så det var det sannelig ikke. Ikke føl deg truffet, det er bra at spill kan ha en slik helsebringende effekt på folk. Lenke til kommentar
ruub Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Når jeg tenker meg om så var det akkurat i den perioden da jeg spilte MW2 i helgene at jeg klarte å fokusere best på skolearbeidet når jeg hadde det forran meg og fikk økt fra en 2er til en 5er i naturfag f.eks. ligger nokk noe i det der xD 1 Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Så en dokumentar på discovery for en del år siden (5+ år) der sa de at skytespill som f.eks CS økte folks retningssans og vite hvor man er i et rom. De testet dette med en labyrint hvor de skulle finne en ting tror jeg. Husker ikke helt 1 Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 (endret) Bra at pressen endelig tar opp tema. Battlefield.no postet funnene til Daphne's forskning allerede 22 november i en interessant video, der hun forklarer mer om forskningen. Dessuten er det flere positive sider med spill generelt. Blant annet Gabe Zichermann som forteller om mer forskning gjort på området - og fordeler med det, kanskje også en løsning på hvorfor barn og foreldre tenker annerledes om spill. At pressen tar ansvar og gir et mer fullstendig bilde er jo fantastisk. Det var rart at dem ikke linket det til spillavhengighet, som var oppe til diskusjon i aftenposten i november. Med en nye siden - problemspilling - skulle man jo tro at Medietilsynet allerede har et ståsted. Endret 2. januar 2013 av Green_Monster Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Forhåpentligvis ikke samtidig... Ehh...nei..såklart ikke Jeg hverken kjenner deg eller har sett noe du ellers har postet overhode, så det var det sannelig ikke. Hvis du faktisk hadde sett noe av det han har postet tidligere, hadde du bare ledd humret av innlegget hans . Lenke til kommentar
fenele Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Jeg hverken kjenner deg eller har sett noe du ellers har postet overhode, så det var det sannelig ikke. Ikke føl deg truffet, det er bra at spill kan ha en slik helsebringende effekt på folk. Ikke mat trollet. 1 Lenke til kommentar
Varm Saus Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Lurer på hvem som har sponser disse undersøkelsene Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Endelig en unnskyldning for og spille så mye som jeg gjør Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Dette var det første Løytanten sa til oss i en tale om nye ungdom når jeg startet i militære i 2008, så dette er gamle nyheter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå