Mr. Hermonella Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Hei:) Noen som vet om jeg må formatere PCen når jeg går fra win 8 enterprise prøve versjon til Win 8 pro? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Anytime Upgrade, prøv det Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 "Following the evaluation period, you will need to replace the operating system on your test computer and reinstall all your programs and data. It is not possible to upgrade the evaluation to a licensed working version of Windows 8 Enterprise. A clean installation is required." Står her: http://technet.microsoft.com/en-US/evalcenter/hh699156.aspx Det står ikke svart på hvitt at: "It is not possible to upgrade the evaluation version of Windows 8 Enterprise to a licensed working version of Windows 8 Pro." , men jeg tolker det som at dette heller ikke vil fungere. 1 Lenke til kommentar
myhken Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Du må formatere pcen når du skal gå fra Enterprise prøveversjon til vanlig pro versjon ja. Det står helt klart i informasjonen på siden til prøveversjonen. Du kunne ikke konvertert den en gang om du hadde tilgang på en Enterprise nøkkel, siden den har en "time bomb" som ikke lar seg deaktivere. Så eneste mulighet er å legge inn Windows 8 på nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå