Mathayus Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Hei! Jeg spiller BO 2 og trenger tips til de beste våpnene og hva jeg skal bruke av flash-bang og sånne ting. Trenger egentlig oppsett for alt, og husk at man bare kan ha 10 ting på samtidig. Takker for alle svart. Lenke til kommentar
Mathayus Skrevet 21. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2013 (endret) Svar plis! Endret 21. januar 2013 av elmoffa Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Du må finne ut hva du liker og hva som passer din spillestil. Prøv med MSMC, ganske enkel SMG å spille med. Lenke til kommentar
Mathayus Skrevet 22. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2013 Har den, den er i lvl 16, men synes ikke den er så artig lengre...har du xbox? Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 http://www.youtube.com/tmartn Kikk gjennom videoene hans du, så får du sikkert masse tips! Lenke til kommentar
Mathayus Skrevet 13. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2013 OK. Takk for hjelpen. Skal se videoen så fort jeg får tid. Har du PS3? Lenke til kommentar
AvaloN - TLW Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 AN-94 m/ Stock & Fast Mag FHJ-18 (Alle liker en som skyter ned air support) Flack Jacket Scavenger Tactical Mask EMP Grenade Vector K10 m/ Long Barrel & Fast Mag FHJ-18 Hardline Scavenger og Quick Hands Tactical Mask C4 Dette er de to klassene jeg foretrekker mest. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå