Joachim_F Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Med 59 timer igjen av Kickstarter-kampanjen er 95% av budsjettet i havn. Les hele saken Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Meh... Har mer tro på Star Citizen. Lenke til kommentar
Snicker Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Brenner så enormt for å få ut ny versjon av Elite. David Braben er et geni så dette bare MÅ bli bra! Vær med å kickstart siste biten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 jeg vil bare ha et oppussa freelancer jeg savner de gamle space arcedene hvor du flagra rundt og drev med handel og krigføring over lav sko uten å måtte lese deg gjennom en instruksjonsbok på størrelse med lotr. Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 (endret) Noen som har peiling på hvilke kickstarter prosjekter på spillfronten som faktisk har innfridd og vist seg å være gull og ikke bæsj? De fleste av oss har gode minner fra spillenens barndom men når vi trekker fram C64en eller Sega Saturn eller hva det nå var vis pilte på i barndommen og fyrer opp favorittspillet så blir vi stort sett skuffa. Tenk bare på barndommen din. Hvor mange regnværsdager husker du (så sant du ikke kommer fra Bergen da) kontra solfylte dager med is og blide og folk og morsomme opplevelser. Hjernene vår har den egenskapen at den tar vare på de gode opplevelsene og fortrenger de verste (til en viss grad) eller hadde vi vel gått rundt og vært deprimerte alle mann. Ikke nok med det. Fordi vi har så gode minner fra disse spillene så blir også forventningen til den samme gode nostalgiske opplevelsen skyhøye. Alt om jerky controllere og håpløst vanskelige levels er glemt. Vi husker den gode musikken og flølelsen av å mestre. Ikke at vi konta og venta i 20 min med å laste inn et spill og prøvde enkelte hindreringen i flere timer før vi kom forbi.... Hvilke av kickstarter spillene føler dere har innfridd, eller drømmer dere alle kun om spill fra barndommen som kommer.... kanskje.... og ikke kommer til å innfri allikevel? Endret 2. januar 2013 av Mazeking Lenke til kommentar
Elitefan Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Noen som har peiling på hvilke kickstarter prosjekter på spillfronten som faktisk har innfridd og vist seg å være gull og ikke bæsj?De fleste av oss har gode minner fra spillenens barndom men når vi trekker fram C64en eller Sega Saturn eller hva det nå var vis pilte på i barndommen og fyrer opp favorittspillet så blir vi stort sett skuffa.Tenk bare på barndommen din. Hvor mange regnværsdager husker du (så sant du ikke kommer fra Bergen da) kontra solfylte dager med is og blide og folk og morsomme opplevelser. Hjernene vår har den egenskapen at den tar vare på de gode opplevelsene og fortrenger de verste (til en viss grad) eller hadde vi vel gått rundt og vært deprimerte alle mann.Ikke nok med det. Fordi vi har så gode minner fra disse spillene så blir også forventningen til den samme gode nostalgiske opplevelsen skyhøye. Alt om jerky controllere og håpløst vanskelige levels er glemt. Vi husker den gode musikken og flølelsen av å mestre. Ikke at vi konta og venta i 20 min med å laste inn et spill og prøvde enkelte hindreringen i flere timer før vi kom forbi....Hvilke av kickstarter spillene føler dere har innfridd, eller drømmer dere alle kun om spill fra barndommen som kommer.... kanskje.... og ikke kommer til å innfri allikevel? Nå snakker vi om David Braben,og Elite. ikke pacman,commando osv. Han er en levende legende her i Europa. Star Citizen ser også ut til å bli ett fantastisk spill,men i forholdet til størrelse,så er Star Citizen ett ganske så lite spill i forhold til Elite. 1 Lenke til kommentar
Grillkongen Craig Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Noen som har peiling på hvilke kickstarter prosjekter på spillfronten som faktisk har innfridd og vist seg å være gull og ikke bæsj? FTL 1 Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Noen som har peiling på hvilke kickstarter prosjekter på spillfronten som faktisk har innfridd og vist seg å være gull og ikke bæsj?FTL Helt enig, FTL var helt genialt. Det tok et minutt å komme i gang, men mye lengre tid å mestre. En svært god læringskurve og plenty med fett loot. Lenke til kommentar
TMfrantic Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Noen som har peiling på hvilke kickstarter prosjekter på spillfronten som faktisk har innfridd og vist seg å være gull og ikke bæsj? Dette fenomenet er jo veldig nytt. Du må jo la utviklerne få tid til å faktisk lage spillene Det er først i 2012 at crowdfunding virkelig har tatt av. Lenke til kommentar
TomTom01 Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Ett av de første spillene jeg spilte var Elite. Husker det og Aviator, Repton osv osv på BBC. Meeeen med tanke på historikken til de forrige Elite spillene, så tror jeg det ikke før jeg får se det. Kunne tenke meg et nytt Repton! Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 £1,252,240 da er vi i mål..... når blir det pina meg nytt elite Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Ser da ut som de klarte det. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Gikk ganske greit dette. De har faktisk sjanse til å klare 1.5 millioner pund også, da vil spillet lanseres med 10 flere spillbare skip. Lenke til kommentar
ancient_scars Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 jeg vil bare ha et oppussa freelancer jeg savner de gamle space arcedene hvor du flagra rundt og drev med handel og krigføring over lav sko uten å måtte lese deg gjennom en instruksjonsbok på størrelse med lotr. Denne kan jeg bare stille meg bak. Privateer og Freelancer har gitt meg mye mer glede enn Elite spillene. Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Skulle gjerne likt å få et nytt spill i Elite serien, men mtp at Braben og Frontier Developments har "jobbet" med #4 siden 1998 skal det mer til enn en Kickstarter kampanje før jeg blir optimist... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå