Celusion Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Hovedkortet begynte altså å slite litt, så det ble til jul kjøpt inn et nytt. Nå får jeg ikke aktivert hovedkortet fordi det nye er vel at Product key til Windows 7 binder seg til hovedkortet. Det kan jo ikke være slik at jeg må kjøpe nytt operativsystem hver gang bytter hovedkort? Er det noe jeg kan gjøre? Takk for alle svar Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Det er jo slik det er når man kjøper OEM lisens. Det bindes til hovedkortet. Men prøv å aktivere via telefon istedet. De er ikke så veldig nøye på det. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Jepp, bare å si at du måtte bytte p.g.a. defekt og ikke fikk mulighet til å få likt. Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 1. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2013 Takker for svar! Endte opp med å bruke den automatiske telefonregistreringen, den fungerte veldig fint ved at jeg tastet inn CD-key, endte opp med en kode jeg fikk som jeg også tastet inn og vips var det registrert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå