Janti Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Hei Det har gått greit før, men den fila jeg prøver å brenne nå i Pinnacle, lar seg ikke brenne. Får beskjeden: Brenneprosessen mislyktes. Jeg har redigert videoen på Pinnacle. Det er snakk om dette formatet: 1920x1080/25p Jeg får ikke feilmelding ved rendring, bare ved forsøk på brenning. Jeg har også forsøkt å brenne ISO-et ved hjelp av Free AVCHD Editor, men når jeg prøver å flytte fila over (som da ser ut som en mappe), får jeg stoppskilt. Det går ikke. Er begynt å lure på om DVD-platene jeg bruker, kanskje ikke er kompatible med AVCHD: Verbatim DVD-R. Men kanskje noen har andre innspill? Jan Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Sjekk at dvd-brenneren ikke har tatt kvelden, prøv og skriv ut ett eller annet, gjerne på andre typer CD/DVD-plater Lenke til kommentar
Targa_PC Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Formatet 1920x1080/25p er ikke et DVD format men et Blu-ray format. Lenke til kommentar
Janti Skrevet 2. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2013 Formatet 1920x1080/25p er ikke et DVD format men et Blu-ray format. Det stemmer, men jeg brenner som AVCHD. Jan Lenke til kommentar
Janti Skrevet 3. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2013 Fant svaret. Det er rett og slett slik at Pinnacle eller brenneren min ikke vil brenne AVCHD på Verbatim-plater. Med andre plater går det fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå