Arodem Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 (endret) Se de første bildene fra Activisions skytespill basert på zombie-serien. Se filmen nå Endret 4. januar 2013 av Arodem Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 (endret) Mekanikkene i spillet virker spennende nok de. I tillegg liker jeg hvordan de har gått for en litt tegneserieaktig fremstilling av miljøene og personene. Alt tatt i betraktning er jeg spent på dette spillet. Må derimot få si at dette var en relativt dårlig trailer. Var jo ingen spenningstopper, ingen historie og en særdeles feilarrangert sang. Det hele virket så... slapt. Tipper denne traileren bare ble sluppet for å vise frem grunnmekanikkene, som forsåvidt er greit nok. Endret 2. januar 2013 av sthusby 1 Lenke til kommentar
genesis Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 (endret) Dette var tamme greier.Virker til å være veldig trange gater (aka linære brett).Generelt ser det brett designet lite gjennomtenkt ut. Plasser en bil her og der, litt bulker og flammer.Horribel grafikk og fyikk. Synes det er bra at traileren viser faktisk gameplay. Holdt neste på å gå for Dead Island på bakgrunn av kule trailere som ikke representerte spillet i det hele tatt.Activision tar nok TWD ned arkade veien. Endret 9. januar 2014 av Zeph Lenke til kommentar
jihn Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Herregud, dette så jo helt patetisk ut. Ikke under noen omstendigheter fikk jeg en gang lyst til å prøve spillet. Lenke til kommentar
Kentucky Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Herregud, det så elendig ut. 1 Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Virket litt som en trailer for en Dead Island mod for å være helt ærlig. Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 har trua jeg.. blir first day buy det her 2 Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Er dette det samme som Walking dead Episodene? (har ikke spilt de) Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Nå har The Walking Dead fått ett spill som lever opp til seriens kvalitet, så kommer dette? Traileren ser jo ut som er blit produsert av en videregående klasse, og jeg håper for all del de har planlagt minst 4 år med oppussing før det slippes. Jeg sier ikke at Dead Island er ett bra spill, men hvis man må ha ett "sånn" spill, så ligger vel dead island fortsatt 40 hestehoder forran dette. Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Er dette det samme som Walking dead Episodene?(har ikke spilt de) Nei, dette spillet har ingen ting med The Walking Dead : The Videogame. Dette ser ut til å være en standard kjap cash-in fra Activision og AMC (de som lager TV-serien). Vil tro denne er mer i tråd mer TV-serien enn tegneserien. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Er det bare meg, eller er det flere som hører antydning til melodimusikken i 24 Days/Weeks Later filmene? 1 Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 har trua jeg.. blir first day buy det her Hehe blir aldri helt klok på deg. Du har det med å ALTID skrive det motsatte av det jeg tenker, uansett hva det gjelder hehe. Ofte har jeg jo sammen mening som maioriteten, f.eks at dette spillet ser ræva ut, så det kan hende du altid skal mene det motsatte av andre, ironi eller noe. Men det er i såfall jækla bra gjennomført, never out of character, år etter år. For godt til å være sant. Den andre muligheten er jo at du mener alt du skriver... Det betyr i såfall att du er min rake motpol i ALT haha. Uansett hva det er, det er bra folk er forskjellige 5 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Activision må legge alt av spille budsjettet sitt i reklame og ikke i de faktiske spillene. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Hvordan de har klart å få det til å se stusselig på ut pc er et mysterium for meg. Left 4 dead som kom ut i 2008 ser jo bedre ut enn det her. 3 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Legg merke til håret på zombien som blir angrepet bakfra i smuget. Det ser ut som en Ken-dukke i Barbie serien. Lenke til kommentar
HylendeUlf Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Haleluja! Dette får tom. warZ til å se ut som ett mesterverk. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Rart at Gamer ikke har adressert dette, men videon er bare en trailer laget av en overentusiastisk fan. Han har tatt gameplay fra en tidlig versjon av spillet som ble vist frem på IGN, og lagt lydspor og litt anner til. Altså, dette er neppe representativt for det ferdige spillet. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Det forandrer jo litt på saken! Håper dette er en veldig tidlig versjon isåfall. Lenke til kommentar
Judicator_Aldaris Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 meget dårlig fremstilling... men et tidlig gameplay fra et uferdig spill endrer seg sikkert med tiden fremover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå