Gå til innhold

Tidlig gameplay: The Walking Dead: Survival Instinct (PC, PS3, X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mekanikkene i spillet virker spennende nok de. I tillegg liker jeg hvordan de har gått for en litt tegneserieaktig fremstilling av miljøene og personene. Alt tatt i betraktning er jeg spent på dette spillet. Må derimot få si at dette var en relativt dårlig trailer. Var jo ingen spenningstopper, ingen historie og en særdeles feilarrangert sang. Det hele virket så... slapt. Tipper denne traileren bare ble sluppet for å vise frem grunnmekanikkene, som forsåvidt er greit nok.

Endret av sthusby
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette var tamme greier.

Virker til å være veldig trange gater (aka linære brett).
Generelt ser det brett designet lite gjennomtenkt ut. Plasser en bil her og der, litt bulker og flammer.

Horribel grafikk og fyikk. Synes det er bra at traileren viser faktisk gameplay. Holdt neste på å gå for Dead Island på bakgrunn av kule trailere som ikke representerte spillet i det hele tatt.

Activision tar nok TWD ned arkade veien.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Nå har The Walking Dead fått ett spill som lever opp til seriens kvalitet, så kommer dette? Traileren ser jo ut som er blit produsert av en videregående klasse, og jeg håper for all del de har planlagt minst 4 år med oppussing før det slippes.

Jeg sier ikke at Dead Island er ett bra spill, men hvis man må ha ett "sånn" spill, så ligger vel dead island fortsatt 40 hestehoder forran dette.

Lenke til kommentar

Er dette det samme som Walking dead Episodene?(har ikke spilt de)

Nei, dette spillet har ingen ting med The Walking Dead : The Videogame. Dette ser ut til å være en standard kjap cash-in fra Activision og AMC (de som lager TV-serien). Vil tro denne er mer i tråd mer TV-serien enn tegneserien.

Lenke til kommentar

har trua jeg.. blir first day buy det her :)

Hehe blir aldri helt klok på deg. Du har det med å ALTID skrive det motsatte av det jeg tenker, uansett hva det gjelder hehe. Ofte har jeg jo sammen mening som maioriteten, f.eks at dette spillet ser ræva ut, så det kan hende du altid skal mene det motsatte av andre, ironi eller noe.

Men det er i såfall jækla bra gjennomført, never out of character, år etter år. For godt til å være sant.

Den andre muligheten er jo at du mener alt du skriver... Det betyr i såfall att du er min rake motpol i ALT haha.

Uansett hva det er, det er bra folk er forskjellige :)

• Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...