Gå til innhold

Utvide stretch-bukser


Gjest

Anbefalte innlegg

God morgen. Jeg har to par stretchbukser som har blitt for små. JEg har søkt litt omkring på internet, men der står det mest om hvordan man utvider vanlige jeans. Men disse stretch-buksene er jo laget for å kunne strekkes ut. Jeg har forsøkt ting som å ta lange sykkelturer i dem. Men de forblir like strømpebukse-stramme når jeg er ferdig.

 

Kanskje noen vet de rette søkeordene. Eller har egne erfaringer eller råd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med vanlige jeans gjelder det jo å kjøpe litt for små, slik at de vil utvide seg i bruk. Dette gjør visst ikke jeans med stretch. De går tilbake igjen når man tar dem av.

 

Dette er ganske feil, etter min erfaring. Jeg har stretchbukser fra H&M, Levis, Nudie, Lee, Wrangler, Cubus +++

Og alle utvider seg ganske mye ved bruk. Minst like mye som vanlig dongeri. Så etter min mening så er det beste å bare gå med dem, de vil aldri strekke seg sammen til vanlig størrelse når du tar dem av igjen, men vil alltids bli utvidet. Det er derfor jeg alltid kjøper stretchbukser ca 2 størrelser for små og heller går dem skikkelig inn. Og selvsagt ikke vasker dem så veldig ofte.

Endret av baBuShKa
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Dere har begge rett: Jeg gjorde dem våte i kaldt vann før jeg fyllte dem med veldig mange håndkleder og lot dem henge i noen dager. Da jeg tok ut håndkledene krymet de litt igjen men hadde blitt større. Det var topp. Men så vasket jeg dem og de var veldig små igjen og jeg tror jeg må bruke håndkledebehandling på nytt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...