foorex Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Er blitt kjent med ei jente de siste mnd og vi er blitt gode venner. Vi finner ofte på mye gøy sammen der jeg går på skole og har et godt forhold. Men nå har hun bydd meg ut på date og er redd jeg kommer til å gjøre noe feil. Jeg liker det forholdet vi har, men hun vil tydeligvis noe mer... Jeg har sagt ja, men vil snakke med henne om forholdet vi har og vær ærlig med henne at jeg vil vi kun skal være venner. Jeg elsker trossalt singel livet! Hva skal jeg gjør? Lenke til kommentar
Populært innlegg Windoge Skrevet 2. januar 2013 Populært innlegg Del Skrevet 2. januar 2013 Du liker det forholdet dere har? 10 Lenke til kommentar
Sam Crow Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Fortell henne sannheten og håp det ikke har noen negative konsekvenser for vennskapet deres. Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Beste strategien er jo å lyve helt til hun har sugd deg, da bryter du all kontakt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå