roffemann Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 for endel år siden kjøpte jeg en dvdopptaker, og la så alle hjemmevideoene over til dvd fra whs. opptakeren ble ødelagt etter en liten stund. Var en LG som visstnok ikke var tilpassdt norske forhold hehe. Problemet er at jeg ikke fikk låst disse dvdene og kan dermed ikke se mine gamle hjemmevideoer. noen som har en løsning? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Kan helt sikkert se de på en PC med VLC player. Lenke til kommentar
roffemann Skrevet 2. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2013 Takk for tipset, men problemet er at dvdplatene ikke er låst så vlc klarer ikke å åpne de. Forsøker å åpne platene i min datamaskin også for å se filene,men ser ut som de er tomme.de er fulle av film for jeg spilte de av på dvdopptakeren før den tok kvelden. Er mange timer av ungene når de var små så det er kjedelig at jeg ikke får det til. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Kan godt hende at fil typene er skjulte. Forsøk dette på PCen (antar du har Win7, har har engelsk version): - Control Panel. - Appearance and Personalization - Folder options > View > Show hidden files, folders, and drives. Se nå om du åpner platen om du kan se filene. . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå