elias_ Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Hei! Nå trenger jeg hjelp igjen. Jeg bestilte skjermkort hos komplett av typen Sapphire hd radeon 7770 ghz versjonen. Jeg har tilfeldige "frysninger" med kortet. Jeg kan spille feks arma 2/dayz uten at noe skjer. Bare en liten youtube snutt eller Netflix kan gjøre at skjermkort bugger seg helt. Skjermen blir svart-brun-hvit er forskjellig. Så må jeg restarte pcn. jeg har allerede hatt det første 7770 kortet inne hos komplett og fikk nytt på garantien og dette "nye" fungere heller ikke. og dette har kun skjedd med dette skjermkortet. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Høres ut som driverfeil. Har du kanskje byttet fra Geforce til Radeon uten å rense maskinen skikkelig? Kjør Driver Sweeper, fjern alle skjermkortdrivere, og installer nyeste driver på nytt. Eller enda bedre, reinstaller operativsystemet og last ned nyeste driver. Lenke til kommentar
elias_ Skrevet 2. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2013 Høres ut som driverfeil. Har du kanskje byttet fra Geforce til Radeon uten å rense maskinen skikkelig? Kjør Driver Sweeper, fjern alle skjermkortdrivere, og installer nyeste driver på nytt. Eller enda bedre, reinstaller operativsystemet og last ned nyeste driver. Har nettopp hatt formatert harddisken og reinstallert operativsystemet. Helt nye drivere, men det samme skjer. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Får skjermkortet den strømmen det trenger, har du evt. glemt å koble til PCIe-strøm, eller sitter størmpluggen evt. løst? Lenke til kommentar
elias_ Skrevet 2. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2013 Ja, vil tru at skjermkortet får nok strøm. Trenger bare en 6-pins strømkabel fra psu. Standard clocks på kortet: gpu - 1150mhz memory - 1250 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå