Jolo Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Har noen her erfaring med øreavstøpning i Trondheimsområdet? Har vert i kontakt med AudioPlus, men ønsker å finne alternativer (da jeg synest de var litt dyre). Hva er en fornuftig pris for avstøpning? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Det er ikke vanskelig å gjøre hjemme. Alt du trenger får du i ferdige kit. Ellers er det vel å ringe rundt til diverse øre, nese hals spesialister eller folk som driver med høreapparattilpassing. Jeg vet dessverre ikke om noen rundt Trondheim, men GuleSider har nok kontroll også på denne yrkesgruppen. Lenke til kommentar
Jolo Skrevet 1. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2013 Takk for tipset om å gjøre det på egenhånd. Tror likevell jeg vil få noen erfarne til å gjøre det, da passformen er meget viktig og produktet er såpass dyrt. Har funnet en god del forskjellige audiologer ved googling og gule sider, men var mer på jakt etter erfaringer fra andre som har tatt avstøpning. Lenke til kommentar
Jolo Skrevet 2. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2013 Har undersøkt tre alternativer. Har ingenting annet å forholde meg til enn kun prisen. Håper noen har erfaring med noen av de forskjellige, ellers går jeg for den billigste. AudioPlus avd. Trondheim 400kr Hørselshuset AS 170 kr Starkey avd Trondheim 500kr Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Hvordan gjøres dette? kjøper du proppene for å så gå til en spesialist som kan ta avstøpningen for deg? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 (endret) Man sender avstøpningen til produsenten av proppene, og får spesialtilpassede propper tilbake. Endret 3. januar 2013 av Phileas Fogg Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Har ikkje prøvd sjølv, men har lese om fleire som hadde god erfaring med Starkey. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå