Gå til innhold

Hva er det som er så galt med Benitez?

Anbefalte innlegg

Tenkte på å spørre om dette i lagtråden, men der er det bare rot, så jeg spør her istèden. :) Hva er det som er så galt med Rafael Benitez? Han fikk Liverpool til å vinne Champions Leaugue i 2005, og har utrettet mye med diverse lag. Nå lurer jeg på hvorfor han er så hatet av alle Chelsea-supportere? Var det bare det at Di Matteo var veldig godt likt, og da blir folk sure når han får sparken, eller er det en annen grunn?

Jeg skal være enig i at det var idioti å sparke Di Matteo, men jeg sliter med å forstå hva som er så "gæli" med Benitez.

Benitez startet managerjobben sin i Chelsea i en vanskelig periode, dvs. en rekke tap, men enten så er jeg naiv, eller så kunne det skje den beste!

Når den offisielle siden Chelsea F.C poster inlegg på Facebook, kan det ofte sees kommentarer på innleggene som "Rafa, f*** off!" og "Torres and Rafa go!" osv uten noen spesiell grunn.

Av de ligakampene Benitez har hatt med Chelsea, har han vunnet fire av trè kamper. Disse resultatene kunne vært bedre, men som nevnt tidligere, fikk Benitez en vanskelig jobb da han startet midt i en rekke av tap.

Så, det store spørsmålet er; hvorfor hater alle Benitez så sterkt?

Endret av FandensOldemor123
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Benitez har sagt at Chelsea fansen ikke har noen sjarm eller lojalitet til klubben. Det er ofte slik som supportere ikke glemmer.

Det å i tillegg skulle sparke en klubblegende fra trenerjobben hvor han ga oss vårt første CL gull er selvfølgelig vanskelig.

Dog så ser man på resultatene og hva Benitez har klart å gjøre med klubben på den tiden han har vært hos oss. Vi spiller mye bedre. Vi er mer motiverte i spillet vårt. Vi jobber mye hardere for å vinne dueller. Samtidig så har pasningsspillet blitt bedre. Vi er i flyten enkelt og greit. I tillegg så begynner Torres å ligne seg selv, selv om han fortsatt er for dårlig til å være den spissen vi betalte for at han skulle være.

Benitez virker som en veldig veldig klok mann, og det begynner å gi oss resultater. Ryktene om at Roman fristes til å gi Benitez en lenger kontrakt har kommet så det er tydelig at noe har skjedd på Brua.

Problemet slik jeg så det var at mange av Chelseas supportere ønsket å sabotere eget lag for å fjerne Benitez. Støtten manglet, nå som Benitez gir oss resultater (det er jo det vi ønsker) så blir det roligere rundt han og klubben. Derav lettere å fokusere på hva som må gjøres.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Benitez har sagt at Chelsea fansen ikke har noen sjarm eller lojalitet til klubben. Det er ofte slik som supportere ikke glemmer.

Det å i tillegg skulle sparke en klubblegende fra trenerjobben hvor han ga oss vårt første CL gull er selvfølgelig vanskelig.

Dog så ser man på resultatene og hva Benitez har klart å gjøre med klubben på den tiden han har vært hos oss. Vi spiller mye bedre. Vi er mer motiverte i spillet vårt. Vi jobber mye hardere for å vinne dueller. Samtidig så har pasningsspillet blitt bedre. Vi er i flyten enkelt og greit. I tillegg så begynner Torres å ligne seg selv, selv om han fortsatt er for dårlig til å være den spissen vi betalte for at han skulle være.

Benitez virker som en veldig veldig klok mann, og det begynner å gi oss resultater. Ryktene om at Roman fristes til å gi Benitez en lenger kontrakt har kommet så det er tydelig at noe har skjedd på Brua.

Problemet slik jeg så det var at mange av Chelseas supportere ønsket å sabotere eget lag for å fjerne Benitez. Støtten manglet, nå som Benitez gir oss resultater (det er jo det vi ønsker) så blir det roligere rundt han og klubben. Derav lettere å fokusere på hva som må gjøres.

Det med hva Benitez har sagt om fansen tviler jeg litt på. Ikke for å være frekk, men da banner han veldig i kirka, for å si det sånn. Og jeg tror at Benitez er litt proffere enn som så.

Det med forbedringene på banen kan ikke jeg si noe om, da det er ganske sjeldent jeg følger nøye med på en fotballkamp.

Hvordan Benitez takler de store lagene gjenstår å se da lagene Chelsea har møtt hittil under Benitez har vært ganske svake, som for eksempel Sunderland og Aston Villa, og de skal møte QPR i morgen.

Hjertelig Trololo

-Fandens Oldemor

Lenke til kommentar

Det med hva Benitez har sagt om fansen tviler jeg litt på. Ikke for å være frekk, men da banner han veldig i kirka, for å si det sånn. Og jeg tror at Benitez er litt proffere enn som så.

Han sa det for mange år siden da han var manager for Liverpool og vi hadde endel tøffe kamper mot Chelsea.

Lenke til kommentar

Det er vel egentlig ikke så rart?

benitez.jpg

Dette sa Benitez om et stikk mot Chelsea fansen. Samme mann er nå manager i en klubb han var med på å håne mot LFC manager. Selvfølgelig så trenger han ikke å mene det han sa den gang, da enhver manager vil støtte et lag og fans uansett hva.

Lenke til kommentar

Det er vel egentlig ikke så rart?

benitez.jpg

Dette sa Benitez om et stikk mot Chelsea fansen. Samme mann er nå manager i en klubb han var med på å håne mot LFC manager. Selvfølgelig så trenger han ikke å mene det han sa den gang, da enhver manager vil støtte et lag og fans uansett hva.

Min feil. Trodde du mente at Benitez haddde sagt det imens han var manager for Chelsea...

:wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...