-Bård Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 (endret) Hei! Jeg har prosessor Intel i7 Q720 på 1.60GHz (quad), 8gb minne, ATI Radeon Graphics HD 5650 grafikkort og windows 8. Pcen er lynrask i bruk, og driver photoshop uten problemer. Men jeg ser at GTA IV krever Intel Core 2 Duo 1.8Ghz. Er det optimistisk å tro at GTA da kan kjøre uten problemer, når jeg mangler 0.2GHz, eller vil quad i7 ta det igjen? Endret 1. januar 2013 av -Bård 1 Lenke til kommentar
John Fredrik Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 (endret) Vil tro det går greit når spillet krever en tokjerner's prosessor og du har en firekjerner's prosessor. Kjører selv GTA IV uten problemer med det meste makset ut i 1920:1080 oppløsning med min I7 2.93 GHZ quadcore prosessor og 8 gb minne og Ati Radeon Graphics HD 5700 Endret 1. januar 2013 av John Fredrik Lenke til kommentar
-Bård Skrevet 2. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2013 Har kjøpt fra cdon, lastet ned, og installert. Spillet lagger noe helt vanvittig. Har satt GTA til høy prioritet og slått av alle programmer. Alt er satt til laveste kvalitet på grafikk, og vsync er av. Fordi jeg LASTET NED fra cdon, får jeg også drunk camera som om jeg har piratkopiert. Så jeg har brukt 150 kroner på et spill som hakker sinnsykt mye og som ikke går an å spilles grunnet drunk cam. Hjelp? Er det teit å overklokke pcen? Vil det hjelpe? HP ENVY 14-1260 Lenke til kommentar
teb1986 Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 GTA IV greier bare å utnytte 2 kjerner hvis jeg ikke tar feil. Hovedproblemet til GTA er ikke maskinen, men en fantastisk dårlig port fra ROckstar, ett veldig GPU krevende spill. Hvliket skjermkort har du? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Det står i førstepost. Han har ATI Radeon Graphics HD 5650 Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Hei! Jeg har prosessor Intel i7 Q720 på 1.60GHz (quad), 8gb minne, ATI Radeon Graphics HD 5650 grafikkort og windows 8. Pcen er lynrask i bruk, og driver photoshop uten problemer. Men jeg ser at GTA IV krever Intel Core 2 Duo 1.8Ghz. Er det optimistisk å tro at GTA da kan kjøre uten problemer, når jeg mangler 0.2GHz, eller vil quad i7 ta det igjen? søk 'can you run it' på google, velg gta, også får du svaret enkelt som det! 1 Lenke til kommentar
Vidkun Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 (endret) "can you run it" sammenligner bare maskinen din med systemkravet Rockstar har oppgitt. Og systemkravene til GTA 4 er ren løgn. Mener å huske at det var noe automatisk videoopptak, som brukte mye ressurser. Prøv å slå det av. Endret 2. januar 2013 av Vidkun 1 Lenke til kommentar
-Bård Skrevet 2. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2013 "can you run it" sammenligner bare maskinen din med systemkravet Rockstar har oppgitt. Og systemkravene til GTA 4 er ren løgn. Mener å huske at det var noe automatisk videoopptak, som brukte mye ressurser. Prøv å slå det av. Hvor slår jeg det av? søk 'can you run it' på google, velg gta, også får du svaret enkelt som det! Mnjaa.. Enig med han over meg. Som jeg skrev i forrige post har jeg testa det, og selv om jeg skrudde ned ALT, så hakket det noe voldsomt. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 "can you run it" sammenligner bare maskinen din med systemkravet Rockstar har oppgitt. Og systemkravene til GTA 4 er ren løgn. Mener å huske at det var noe automatisk videoopptak, som brukte mye ressurser. Prøv å slå det av. Hvorfor er det regn løgn? Det gir jo ikke noen mening at Rockstar oppgir falske systemkrav til sine kunder/brukere. Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 "can you run it" sammenligner bare maskinen din med systemkravet Rockstar har oppgitt. Og systemkravene til GTA 4 er ren løgn. Hvorfor er det regn løgn? Det gir jo ikke noen mening at Rockstar oppgir falske systemkrav til sine kunder/brukere. Enig med han oppfor meg. Hva i helvette gir det Rockstar i å lyve om systemkravene til spillene sine? Uten noe kilde eller noe for det du sier, så klapp heller igjen. Lenke til kommentar
Vidkun Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 GTA 4 til pc var en elendig port. For mange, inkludert undertegnede, var det uspillbart selv om man møtte anbefalte krav. Rockstar har mye å tjene på å lyve på kravene. De klarte å lure meg til å kjøpe det. Prøv å google "gta4 low fps" 1 Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Ser ikke sånn ut, grafikkortet ser litt utdatert ut i forhold til GTA :\ Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Ser ikke sånn ut, grafikkortet ser litt utdatert ut i forhold til GTA :\ Det er 2 år nyere enn spillet... Forklaringen er at det er en elendig port, og med tanke på at Saints Row 3 er et langt bedre spill på alle måter og ofte på tilbud er det ingen grunn til å spille GTA4 i dag. 2 Lenke til kommentar
-Bård Skrevet 14. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2013 Statistics: Average FPS: 35.44 Duration: 36.94 sec CPU Usage: 30% System memory usage: 34% Video memory usage: 34% Graphics Settings: Video Mode: 1366 x 768 (60 Hz) Texture Quality: Low Shadow Quality: Off Reflection Resolution: Off Water Quality: Low Texture Filter Quality: Anisotropic x2 Night Shadows: Off View Distance: 25 Detail Distance: 25 Hardware: Microsoft Windows 8 Pro Video Adapter: ATI Mobility Radeon HD 5000 Series (Microsoft Corporation - WDDM v1.20) Video Driver version: 9.18.10.1129 Audio Adapter: Høyttalere og hodetelefoner (IDT High Definition Audio CODEC) Intel® Core i7 CPU Q 720 @ 1.60GHz File ID: Benchmark.cli Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå