KvN Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 PCn min blacker ut når jeg setter FSB på 250 (3 GHz) og DRAM ratio på 1:1, hvorfor skjer dette? Jeg kjører på Boxed kjøler! Jeg kjører også CoreVoltage på 1.6! Det som skjer er at etter jeg saver instillinger i BIOS, så skrur skjermen seg av og så kommer det ikke noe skjermbilde, men PCn går osv. For og fikse dette må jeg ta ut begge RAM-brikkene, og starte PCn, skru den av, og så sette in den ene. Så starter den og alt er som vanlig, men bios'en stiller seg tilbake da! Jeg kan sette inn den andre brikken etter jeg har starta opp! Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Systemet ditt takler nok ikke FSB på 250 med 1:1, er nok derfor skjermen slår seg av osv.. sett FSB ned og prøv igjen. Du skal ikke trenge å ta ut brikkene for å resette bios. Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Klarer minne de instllingene da, husker jeg rett så var det rimelig slappe timinger med minne på så høy Mhz. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå