Arkaggilus Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 (endret) --- Endret 27. desember 2014 av Epicei Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 PCIe 16x bruker alle 16 "banene" som er tilgjengelig mens PCIe 1x bruker kun 1. 16x-varianten bruker derfor mer båndbredde. Det er forsåvidt ingen grensen for hvor mange vifter du kan koble til. Det er vanlig å bruke alle eller noen av kontaktene på hovedkortet men du kan koble til flere til PSU'en. Kontaktene på HK pleier å være dedikerte. Hvorfor vil du egentlig koble til så mange? På HK skal det være egne kontakter for å koble til USB, Firewire og så videre. Kontaktene er merket med hva som skal hvor. Hvorfor vil du ha to HDD på systemet ditt i tilleg til SSD? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Til ditt første spørsmål: ASUS har ikke betalt SLI-skatten for det hovedkortet, den andre PCIe-porten har også bare en linkbredde på PCIe 2.0 x4. Vil heller ikke anbefale å gå for SLI fra dag 1. 1 Lenke til kommentar
Arkaggilus Skrevet 1. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2013 (endret) Med tanke på viftene så vil jeg at dem alle skal funke ^^, At led blir slått på når jeg trykker på knappen på kabinettet og slikt. Jeg er bare ikke sikker på hvordan de kobles sammen Om alle går rett i Hk eller seriekobles, og om jeg trenger å kjøpe flere kabler. Når det kommer til hk og sli, så fant jeg ut av det.. men takk ^^ Edit: vil ha ssd for os ol. Hdd til filmer, bilder, spill og alt annet. Endret 1. januar 2013 av Epicei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå