cowboy bob Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Jeg har sagt mange slemme ting i år på denne internettsiden. Derfor sier jeg nå unnskyld, til alle som ble såret. Peace 1 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Jeg er litt såret, men det går bra. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Litt såret jeg også, men det viktigste er at du har innsett dine synder Lenke til kommentar
Netj Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Jeg kjenner ikke deg....men peace fremdeles Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Fyren slutter aldri å trolle. Til info folkens; Når han mener "i år", så er det hittil i år 2013. Alt annet han har sagt før i 2012 og tidligere mener han fremdeles... Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 2. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2013 Jeg, har vært litt slem i 2013 også. Jeg kjenner ikke deg....men peace fremdeles Peace Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå