Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

NextGenTel - et steg tilbake

Anbefalte innlegg

I følge NextGenTels nummersjekk skulle vårt område utbygges i uke 28 i år.

Jeg ventet (i 3 måneder) og endelig kom uke 28, og ganske riktig; nå sa nummersjekken at ADSL var utbygd for vårt område.

Dette var rett før jeg skulle på en lengre ferie så jeg valgte å utsette selve bestillingen til etter ferien. I sommer hadde NextGentel en kampanje som gikk ut på at man fikk dobbelt så kjappe linjer som vanlig.

Mens jeg var på ferie sendte jeg dem derfor en mail hvor jeg først ville ha bekreftet at linjene var klare for ADSL hos meg, dernest hvor lenge denne sommerkampanjen varer.

Joda, det så helt greitt ut på mitt nummer og jeg måtte bare sende dem en email så fikset de en bestilling på nevnte kampanje.

Kult, tenkte jeg.

Men nå, 2 måneder etterpå, når jeg tilfeldigvis sjekker nummersjekken på ny, så er plutselig mitt område "ikke planlagt utbygd".

Dette må være en feil, tenker jeg, og sender dem en epost. (Denne tar det dem 5 dager å svare på.)

Og da svarer de:

"Utbyggingsplanen er blitt endret. Vi kan desverre ikke levere ADSL til deg. Det foreligger ingen informasjon om når dette kan bli tilgjengelig."

Og det - det synes jeg er en bedriten måte å behandle kunder på.

Har også hatt en sak med dem før ferien i jobbsammenheng, og også der opptrådde de særs uprofesjonelt.

Jeg sier dette fordi jeg egentlig hadde hørt mange gi NGT thumbs up, men om dette er måten de behandler kunder - og dette trodde jeg aldri jeg skulle si - ja, da holder jeg meg heller hos Telenor.

Hallrar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det samme skjedde med meg...

vi måtte vente i over 1 år, selv om nummersjekken sa at vi kunne få adsl...

NGT er en ganske "bevisst" bedrift og prioriterer områder mange vil ha adsl. hvis du er den eneste i nabolaget som ska ha det nedprioriterer de deg(som de gjorde med oss..)

Men når du først har fått det er det konge..

Du får bare smøre deg med tolmodighet... :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...