Gloms Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 (endret) Jeg skal kjøpe ny 55" LED TV til faren min og trenger litt hjelp til å finne ut hvilken jeg skal ta. Fikk en tilbudsavis fra Expert her om dagen med en Panasonic TX-L55ET5Y. De var satt ned fra 13 000 til 10 000. Hvordan er denne tven? Er den verdt penga eller er det andre tver fra f.eks. Samsung, Sony eller Philips i ca. samme prisklasse som er bedre? Som f.eks. denne: http://www.lefdal.com/product/tv-lyd-bilde/tv/UE55ES6305XXE/samsung-55-3d-led-smart-tv-ue55es6305 Er det en bedre tv en panasonicen? Har samsung selv og er veldig godt fornøyd med den, men er det stor forskjell om man går opp til 14 000? Hva får man for de penga? Er villig til å gå opp til en 13-14 000 kroner. Har ikke veldig god peiling på hva som skiller en god tv fra en dårlig en med tanke å spesifikasjoner så jeg er veldig takknemlig hvis noen her kunne hjulpet meg litt på vei. Endret 1. januar 2013 av Gloms Lenke til kommentar
hean Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Mener det var ett tilbud på Expert på Samsung 55" (toppmodell) med 50 Blu-Ray og en Samsung Galaxy Tab til 15 000 kr. Du får nok raskt 4000 for filmene og taben hvis du selger de ubrukt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå