Fizzle Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Jeg har mobilt bredbånd hos Telenor, og jeg lurer på om jeg vil få bedre signalstyrke / raskere internett om jeg bruker usb kabelen og kobler mini-ruteren direkte til PCen ? Eller spiller det ikke noen rolle når man bruker mobilt bredbånd og miniruter? Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183 Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Jeg har mobilt bredbånd hos Telenor, og jeg lurer på om jeg vil få bedre signalstyrke / raskere internett om jeg bruker usb kabelen og kobler mini-ruteren direkte til PCen ? Eller spiller det ikke noen rolle når man bruker mobilt bredbånd og miniruter? kommer ann på hvor langt unna ruteren du sitter, men hvis den er nære så tviler jeg på det blir bedre. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Det vil som regel lønne seg å plassere den der du får best 3G-signal. Det er sannsynligvis det som bremser hastigheten og ikke ditt eget wifi-nett. Lenke til kommentar
aron Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Har hørt at noen har fått bedre signal ved å tape miniruteren på det vinduet hvor det er sterkest signal.. Bra å få den bort fra metallrammen i vinduet. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Bare koble til en ekstern antenne. Da blir det bedre signal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå