merterje Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Jeg lurer på om jeg skal slette resultat av scanningen i AVG anti-vivrus. Det er følgende : C:\Program Files\Common... og C:\Empowering Technology\.... Det er oppført som infektioner (dansk språk da), men det står også at de er inficert, og er de da slettet/reparert eller må jeg slette de, som det blir spørsmål om ? Igrunn vet jeg ikke heller hva disse C:\ er for noe heller ? Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Loggene kan fint slettes, pleier alltid slå slike ting av. Det den finner skal vekk, og man trenger ikke logger på hva den fjernet. Når jeg brukte AVG irriterte jeg meg også over uklare resultater, og om den fant noe så skannet jeg påny for å se om det var borte. Etterhvert har dårlige forklaringer hva den gjør med det den finner vært grunn nok til å bytte, for meg. Lenke til kommentar
merterje Skrevet 1. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2013 ja jeg får ta å slette det, det skal nok være det riktige da det angis som infeksjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå