Gå til innhold

Ny Gaming pc. Intel, Nvidia.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da velger du lett i5-3570k, gtx 670, og en tn skjerm. Samsung har flere fine syncmastere, ville kanskje valgt 27" idag etter flere år med 24". Har selv 670 og kan anbefale gigabyte sitt med windforce 3x kjøler

Send link til en av skjermene, vil ha 24" og ikke over 1,6k
Lenke til kommentar

http://www.dustinhom...hProvider_dacsa

kanskje denne?

edit: Stemmer det at det bare er en hdmi og en vga tilkobling på den? Blir vel ikke noe problem for deg hvis du bare skal bruke den til pc, men mange klager nok over at det ikke er displayport elns

Benq skjermen jeg har og Samsung Syncmaster skjermen, koster akkurat like mye. Prøv og se etter en skjerm til rundt 1.5k på bedrift, og ikke privat.

Lenke til kommentar

Benq skjermen jeg har og Samsung Syncmaster skjermen, koster akkurat like mye. Prøv og se etter en skjerm til rundt 1.5k på bedrift, og ikke privat.

Sorry, har privat som standard:p Bare du å gå på skjermer på dustin og velg samsung evt benq og huk av for tn panel, 23-26 tommer og 2ms

Lenke til kommentar

Tar den CM Scout jeg :) Har du link til noen gode skjermer=

Veldig greit kabinett å bygge i, har det samme selv. Også veldig hendig med bærehåndtak!

MEEEEN et par ting å tenke på:

1) Kabinettet kommer med kun 1 vifte. Du burde kjøpe et par ekstra (dog ikke gå helt bananas slik jeg gjorde, det viste seg at 6 ekstra vifter var litt overkill :p). Den ene som er inkludert er en sånn standard 120mm 3-pins LED vifte. Hvis du vil ha et stilrent kabinett kan du jo kjøpe et par slike for 50 kr stykket.

2) Det er kult med vindu i siden, men hvis du planlegger å kjøpe en stor CPU-kjøler (f.eks. Noctua D14 som ble foreslått tidligere, og som jeg også har) så kommer du ikke til å se mye annet av innmaten enn CPU-kjøleren. Den dekker så å si hele vinduet. Vinduet er også ganske mørkt, så det kan være fordel med et par ekstra LED'er om du vil se noe som helst :p

Lenke til kommentar

Problemet er at du ser på budsjettmodeller ;)

Burde kanskje skrevet samme gjørma da :p

Kan du fortelle meg hva som ikke er budsjett moddeler?

Kan gå opp til denne:http://www.dustin.no/product/5010612097/benq-xl2420t-24-wide-tft-led-120hz-black/#intcmp=searchProvider_SiteSeeker

Lenke til kommentar

Veldig greit kabinett å bygge i, har det samme selv. Også veldig hendig med bærehåndtak!

MEEEEN et par ting å tenke på:

1) Kabinettet kommer med kun 1 vifte. Du burde kjøpe et par ekstra (dog ikke gå helt bananas slik jeg gjorde, det viste seg at 6 ekstra vifter var litt overkill :p). Den ene som er inkludert er en sånn standard 120mm 3-pins LED vifte. Hvis du vil ha et stilrent kabinett kan du jo kjøpe et par slike for 50 kr stykket.

2) Det er kult med vindu i siden, men hvis du planlegger å kjøpe en stor CPU-kjøler (f.eks. Noctua D14 som ble foreslått tidligere, og som jeg også har) så kommer du ikke til å se mye annet av innmaten enn CPU-kjøleren. Den dekker så å si hele vinduet. Vinduet er også ganske mørkt, så det kan være fordel med et par ekstra LED'er om du vil se noe som helst :p

Kommer til og kjøpe et par ekstra vifter om jeg ser jeg trenger det :) helt i startet blir det ikke noen syke spill, bare LoL Dota2 minecraft osv, siden jeg kommer til og bruke alle pengene mine på dette:P

Lenke til kommentar

Kan du fortelle meg hva som ikke er budsjett moddeler?

Kan gå opp til denne:http://www.dustin.no/product/5010612097/benq-xl2420t-24-wide-tft-led-120hz-black/#intcmp=searchProvider_SiteSeeker

Dette er ikke en budsjettmodell: http://www.dustin.no/product/5010485364/nec-multisync-pa241w-24-wide-tft-black/#intcmp=searchProvider_dacsa

Den du har funnet der er knallbra til spilling, men du må ikke forvente at den kommer kalibrert ut av eska eller at den vil oppnå gode farger generelt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...