Axxa Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 (endret) Min nye led (3d) tv fra Samsung er bare 4 dager gammel. Har testet spill/filmer og tror kanskje tv ikke er helt som den skal. Jeg har lest meg opp om de forskjellige forstyrrende bilder jeg opplever, men før jeg sender tv i retur, så ønsker jeg å dele noen skjermbilder med dere. Håper jo da at dere kan bekrefte/avkrefte ting jeg ser, som jeg evt da må leve med? Opplever clouding (hvite lysende skygger spredt over skjermen). Opplever tåkete punktvis grafikk på ansikter/møbler/vann. Det er vanskelig å beskrive i detalj, så derfor legger jeg ved noen skjermbilder, i håp om at noen har noen svar. Endret 1. januar 2013 av axxa Lenke til kommentar
Axxa Skrevet 1. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2013 (endret) Jeg ønsker å legge til at disse problemene oppleves så langt spesielt i FACRY 3 (ps3). Endret 1. januar 2013 av axxa Lenke til kommentar
Axxa Skrevet 1. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2013 (endret) Dette bildet er hentet fra en annen bruker, men det illustrerer nøyaktig hva jeg opplever, og får meg til å tro at tv ikke er som den skal være... Endret 1. januar 2013 av axxa Lenke til kommentar
DrHawkins Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 regner med du har gjort det jeg nevner men bare for å ha det nevnt: still inn bildet på dynamisk kontrast, prøv andre eventuelle funskjoner som spill profil, manuelt: opp med kontrast til fullt, ned med lyshet og opp med skarphet hvis det absolutt ikke hvil så er det en mulighet at akkurat det tvet ikke har mulighet til den fargegjengivelsen og du bør sjekke dette opp på reviews (google navnet og legg til reviews så finner du fort utav det) Lenke til kommentar
Axxa Skrevet 1. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2013 (endret) ... Endret 1. januar 2013 av axxa Lenke til kommentar
Axxa Skrevet 1. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2013 Takk for et kjapt svar og gode tips. Jeg skal prøve å justere bildet tilsvarende slik du har forklart. Ser at jeg kan stille inn diverse til mine øyne blir blanke, men får gi det et forsøk. Fant et diagram som jeg skal prøve å følge... ./Krysser fingre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå