Gå til innhold

Kjøp av Nexus 7

Anbefalte innlegg

Jeg tenker å kjøpe meg et nettbrett.

Jeg har tenkt litt på Nexus 7, den ser veldig bra ut, ikke for stor og ikke for liten, og veldig billig. Litt synd den ikke har kamera + 3G, men jeg har en mobil som kan brukes som mobilt tilgangspunkt (strømkrevende, men jeg overlever), så dette kan vel løse 3G problemet. Helt ålreit kamera har mobilen og.

Jeg er bare litt redd for at denne er utdatert nå? Eller tar jeg feil? Er jo nesten et halvår siden denne ble lansert(?). Noe som ofte skjer meg er at når jeg kjøper noe, kommer det noe bedre et par mnd senere.

Hva synes dere? Skal jeg gå for Nexus 7? Noe annet dere vil anbefale til under 3k?

Nettbrettet skal brukes til video, nett, lesing og spilling for det meste.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nexus 7 ble lansert i sommer (kom til Norge i høst), så vil ikke kalle det gammelt. Dette nettbrettet får jo sine oppdateringer direkte fra Google og til den prisen (rundt 2000kr for 32GB når dette innlegget skrives), så er det heller ingen dyr investering (i mine øyne). Størrelse og vekt er bra, brettet passer utmerket til ditt forventede bruk.

Det kommer alltid noe bedre, spørsmålet er hvor lenge man skal vente. Jeg tror ikke Google oppdaterer/erstatter Nexus 7 før sin årlige utviklerkonferanse til sommeren. Og det vil fortsatt få oppdateringer etter det.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...