hemulen- Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Noen som vet? http://emptynotepad.blogg.no/1356966538_vinn_solkort_eller_ga.html Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 (endret) Haha. Det er salt og pepper. Kos deg med gaven. kilde Endret 1. januar 2013 av Slimda Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Nyrestein og Marshmellows. Lenke til kommentar
Netj Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 (endret) Det er salt og ginger haha Oh, Jeg ser det bildet, ja det er slat og pepper Endret 1. januar 2013 av JinDoris Lenke til kommentar
hemulen- Skrevet 4. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2013 Nyrestein og Marshmellows. Hahaha! Jeg vant! Takk skal dere ha! Ny konkurranse der nå, noen som kan svaret på den? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 veldig enkle konkurranser, altså. Bruk www.tineye.com for å søke på bilder, søk så videre på google etter det man finner ut: Nikon Small World 2011 Top 20 - nr. 14 svaret er: Forskjellige sandkorn. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 veldig enkle konkurranser, altså. Bruk www.tineye.com for å søke på bilder, søk så videre på google etter det man finner ut: Nikon Small World 2011 Top 20 - nr. 14 svaret er: Forskjellige sandkorn. det viktigste er ikke å vinne, men å delta. og akkurat nå omgår du den gøye "hmmm" prosessen, altså deltakelsen, ved å gå direkte for seieren. Du vinner kanskje, men får du den følelsen inni deg av å ha deltatt på noe kjekt? 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Hvorfor siterer du meg når du snakker til TS? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 jeg troller bare haha! gjelder dere begge egentlig utenom det at du ikke prøver å vinne så du synes vel det er kjekt å drive med tekniske løsninger. hermulen, du er en juksepave. prøv å bruk hintene og studer bildene litt istedenfor å være så desp etter å få noe gratis 1 Lenke til kommentar
hemulen- Skrevet 4. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2013 det viktigste er ikke å vinne, men å delta. og akkurat nå omgår du den gøye "hmmm" prosessen, altså deltakelsen, ved å gå direkte for seieren. Du vinner kanskje, men får du den følelsen inni deg av å ha deltatt på noe kjekt? Stemmen inni meg sier "Yeah, gratis stuff.". Hva med deg da? Du jukset jo du også. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Hva er det jeg har gjort som er juks da? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Ingen her gidder å levere svarene utenom deg, antar jeg. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Jeg gadd ikke lese bloggposten engang, bare så at det var et hint og så på bildet og så lukket jeg fanen. hva vant du hemulen, var det et sett med sminkefjerner? for det skulle jeg gjerne ha vunnet 1 Lenke til kommentar
hemulen- Skrevet 5. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2013 Vant gavekort på coolstuff. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 som bare selger dritt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå