fjarle Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Lurer du på noe om året som kommer? Vi har sett inn i krystallkulen. Amobil spår hvordan mobilåret 2013 blir Lenke til kommentar
oj88 Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Google og andre produsenter har vel AirPlay-konkurrent på plass allerede: http://en.m.wikipedia.org/wiki/Miracast Nå gjenstår det bare å få teknologien inn i flere nye enheter. En åpen standard som virker på tvers av enheter er svært ønskelig. Trolig får vi aldri se slikt fra Apple. 3 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Jeg tror Apple og Samsung kommer til å saksøke hverandre hele året 6 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981734 Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Jeg håper at Jolla Sailfish blir open source eller noe som likner på hvordan Microsoft gjør det med Windows Phone 8 Lenke til kommentar
eskmeister Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Jeg tror Apple og Samsung kommer til å saksøke hverandre hele året Kan ikke bare Samsung, google, Microsoft, htc O.S.V spleise på å kjøpe Apple? Det må jo være mye billigere enn å bli saksøkt hele tiden! 5 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Google og andre produsenter har vel AirPlay-konkurrent på plass allerede: http://en.m.wikipedia.org/wiki/Miracast Nå gjenstår det bare å få teknologien inn i flere nye enheter. En åpen standard som virker på tvers av enheter er svært ønskelig. Trolig får vi aldri se slikt fra Apple. Allerede? About time spør du meg. Lenke til kommentar
Netj Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Hvorfor kan jeg ikke finne de kommentarer til 'Kinesisk råtass-mobil kommer til Norge'? Da blir det 15 kommentarer, men kan vise ingen. Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 (endret) Ang. punkt 10 så tror jeg at Lenovo også kommer på det norske markedet snart. Flere av de overnevnte punktene er allerede på vei inn i markedet, spesielt mobilreklame som er mye brukt i Android OSet og gratisspillene til Gameloft. Tror selv: * At det blir ganske standard med full-hd skjermer på mobiler, iallefall på toppmodellene. * USB 3.0 legger seg inn som standard, med unntak av Apple som lager en mindre Lightning-tilkobling. * Mobilkamera med støtte for 4k video gjør sitt inntog med en eller flere modeller. * Tizien gjør sitt inntog på markedet. Samtidlig viser Mozilla en prototypemodell med Gekko OS. * Mobiller for bedre høytalere og medieprosessorer for avspilling * Lumigon går konkurs før de greier å slippe noen modeller på markedet. * Apple selger mindre mens Nokia og RIM gjør et opprykk. Endret 1. januar 2013 av secondarykid 1 Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 "2013 vil bli et skoleår for mange aktører, når mobilreklame skal læres og gjøres på en skikkelig måte. Selv om reklamebransjen har hatt mange år på seg for å lære hva som er effektiv reklame – er vi likevel redd for at reklamebyråer vil forsøke å ødelegge brukeropplevelsen på mobil helt i starten." Kanskje en liten dirgesjon, but here goes: Det skjer nesten daglig at postkassen utenfor huset er full av reklameblader fra lefdal, elkjøp, jysk, bohus osv... Dette blir nermest direkte omgjort til fyll i den blå papirdunken. Jeg synest det hadde vært greit å kunne få all den fysiske reklame som jeg i dag får postkassen, som en digital (e-?)post på pc/nettbrett i steden. Kunne sikkert spart miljøet og omgivelsene for mye unødvendig søppel. Noe av reklamen blir bladd kjapt gjennom, men det kunne jeg like kjapt og enkelt gjort på en dippedutt som PC, TV, mobil og nettbrett. Disse kronene/ørene som brukes på produksjon og distribusjon av disse fysiske reklamene kunne heller gått til en elektronisk tjeneste drevet av Posten eller andre. Forhåpentligvis tom for spam pga kontrollen (og eventuelt, kostnaden for utsender tilsvarende kostnaden av den fysiske utgaven) en slik tjeneste kunne hatt.. Et annet spørsmål: Hadde vi blitt kvitt mye spam mail om det kostet en minimal sum pr. sendte e-mail? 1 Lenke til kommentar
madmats Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 (endret) Google og andre produsenter har vel AirPlay-konkurrent på plass allerede:http://en.m.wikipedia.org/wiki/MiracastNå gjenstår det bare å få teknologien inn i flere nye enheter. En åpen standard som virker på tvers av enheter er svært ønskelig. Trolig får vi aldri se slikt fra Apple.Allerede? About time spør du meg. miracast er ikke klart ennå, og miracast skal bli en standard, slik at det funker på alle mobiler og tv'er som støtter det. Så det blir litt feil å si at miracast ligger etter airplay når det bare er en proprietær løsning Endret 1. januar 2013 av madmats Lenke til kommentar
lokeemo Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Nokia kommer med windows nettbrett. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Nokia kommer med windows nettbrett. Apple kommer med Windows nettbrett Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 DLNA/AirPlay er forhåpentligvis ikke nødvendige i 2014, da håper jeg vi har på plass en WiDi/WirelessHD'esk standard som gjør de teknologiene overflødige. 1 Lenke til kommentar
Nanek Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Når kommer LG Optimus G ut i Norge? Lenke til kommentar
Mikkis2k Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Når kommer LG Optimus G ut i Norge? Sprø du meg kan den bare bli glemt. Jeg har Optimus 4X HD. Noe av det værste e har vært borti. Nexus 4 bli min nye skjønnhet. Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Optimus G mener jeg kommer før Q2, altså innen mars. Lenke til kommentar
KOSærheim Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Når kommer LG Optimus G ut i Norge?Sprø du meg kan den bare bli glemt. Jeg har Optimus 4X HD. Noe av det værste e har vært borti. Nexus 4 bli min nye skjønnhet. Hvorfor? -.- 4x er en fantastisk mobil... Lenke til kommentar
Nanek Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 LG Optimus G ser jo helt fantastisk ut. Trenger en ny mobil snart så det blir enten den eller Samsung S3. Lenke til kommentar
showdevice Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Windows 8 og Windows Phone 8 blir lansert i Norge. Ja, vet de på papiret er lansert, men det er jo helt fraværende i butikker som Elkjøp og Expert. Nokia aksjekursen dobles. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Windows 8 og Windows Phone 8 blir lansert i Norge. Ja, vet de på papiret er lansert, men det er jo helt fraværende i butikker som Elkjøp og Expert.Nokia aksjekursen dobles. Vell, jeg kikket på Lumia 920 på Elkjøp før jul... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg