Aetius Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Er det ikke bare og blåse i et par lowtech kompaktkamera-artikler Heh, hadde det enda bare vært så vel. Lenke til kommentar
Targa_PC Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Ta den tiden du trenger Aetius. Jeg mener oppsummeringen du presenterer er så bra at om året ble samlet i en billedbok så er jeg en klar kjøper. Jeg skulle tro alle brukerne ville være med på noe slikt. Akam måneds tråder i en bok, måned for måned. Eller blir det en konflikt mot Mediehuset ?? Lenke til kommentar
Rmatt Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Aldeles nydelig, rett opp min gate det der Forøvrig mye pent lys å se i bildene til folket her inne, meget bra. Takk så mye Inc Ja det er mye pent her og mye inspirasjon å hente i måndestrådene! Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Lempet vel på noen panzervogner da jeg var med på Cold Response i fjor Hehe, da var nok ikke jeg med, men i 2010 utgaven var det 1 vogn som ikke fikk plass på TT transportene... Min. Rulla fra Narvik til Setermoen med en marsjfart på 35 maks. Perfekt etter 2 uker i felt. Lenke til kommentar
oleforfa*n Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Høres ut som en konge lærlingplass:) Mer bilder fra Panser mottas med takk, tjenestegjorde der i 09 - 10:) http://forsvaret.no/bilder-video/Sider/mediearkiv.aspx Sjekk ut Forsvarets mediearkiv hvis du har lyst å se flere bilder. Det er bare å å trykke på "Ja, jeg aksepterer vilkårene" og søke på f. eks leopard/ panserbataljonen/ cv90 etc så dukker det opp mye bra 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå