Gjest Slettet+3124 Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 (endret) Psychotic: EDIT: leifs.. Endret 4. januar 2013 av Slettet+3124 Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Pop'n'Roll Nikon D700, 24-70mm f.2.8mm, ISO 200, 1/320s, SB-900 ørten stykker 5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 The passion of the magic light bulb: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 (endret) Noe annet i dag ettersom jeg bestemte meg for å gå for fast brennvidde, OM 28/2, i grått og kjedelig vær. Fant et gammelt småbruk som har vært forlatt en stund. Fant ut at gamle hus er vanskelige å finne ut av om er skeive eller ei i ettertid så da stoler jeg fullt på kameraets innebygde vater. En funksjon som ser ut til å stikke av med favorittstempelet. Hellige Jul Endret 5. januar 2013 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
amafot Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Ett par blomsterbuketter 3 Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Noe annet i dag ettersom jeg bestemte meg for å gå for fast brennvidde, OM 28/2, i grått og kjedelig vær. Fant et gammelt småbruk som har vært forlatt en stund. Fant ut at gamle hus er vanskelige å finne ut av om er skeive eller ei i ettertid så da stoler jeg fullt på kameraets innebygde vater. En funksjon som ser ut til å stikke av med favorittstempelet. Hellige Jul Bare måtte kommentere på hvor fantastisk det var. Gav en skikkelig følelse av overlevelse og apokalypse. Dyster og mørk stemning. Fantastisk 1 Lenke til kommentar
AnnetteM Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Noe annet i dag ettersom jeg bestemte meg for å gå for fast brennvidde, OM 28/2, i grått og kjedelig vær. Fant et gammelt småbruk som har vært forlatt en stund. Fant ut at gamle hus er vanskelige å finne ut av om er skeive eller ei i ettertid så da stoler jeg fullt på kameraets innebygde vater. En funksjon som ser ut til å stikke av med favorittstempelet. Hellige Jul Fantastisk bilde!!!! Skulle gjerne ha funnet nedslitte bygninger i området hvor jeg bor. Thumbs up Adjø blomster! Er ikke kommet helt igang med fotoåret, men men Tullipanene kan være like flotte selv om de har gjort sitt. 1 Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Tatt med ca 7 måneders mellomrom, begge med X-Pro 1 og 35mm f/1.4. 7 Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Nevlunghavn Nevlung by Jostein Nilsen, on Flickr 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 @AnetteM og IceBlitz: Takk for det. Merka at interessen for gamle hus og eiendommer brått kom tilbake. Det er nok å velge mellom her jeg bor i alle fall =) Lenke til kommentar
Rmatt Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Nesten i hus! by Rune Mattsson 2011, on Flickr Godt sikret! by Rune Mattsson 2011, on Flickr 1 Lenke til kommentar
H_Treider Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 (endret) Liker slike tilfeldige ansikter^^ Roadtrip #11 by H.Treider, on Flickr Endret 6. januar 2013 av H_Treider 7 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 (endret) Fotolysten har vært totalt fraværende siste tiden pga mørke og kulde. Dermed er det dypdykk i arkivet igjen. Er tatt fra bil i fart over valdresflya i Mai 2012. Kjenner jeg må ta meg tur dit igjen til våren, ta meg bedre tid. Valdresflya by Sigve Kjønnøy, on Flickr Endret 6. januar 2013 av Alt-Ctrl 4 Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Fotolysten har vært totalt fraværende siste tiden pga mørke og kulde. Dermed er det dypdykk i arkivet igjen. Er tatt fra bil i fart over valdresflya i Mai 2012. Kjenner jeg må ta meg tur dit igjen til våren, ta meg bedre tid. Valdresflya by Sigve Kjønnøy, on Flickr Er det ikke et krav om at bildet må være tatt mellom 1. og 31. Januar 2013 da? Trodde det lissom var det som var hele poenget med tråden. 1 Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Er det ikke et krav om at bildet må være tatt mellom 1. og 31. Januar 2013 da? Trodde det lissom var det som var hele poenget med tråden. Fra reglene: "Det er ingen krav til når bildet er tatt, men det bør være noe du holder på med for tiden." 4 Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 In Marshall we trust Nikon D700 + 24-70mm f.2.8 @62mm + ISO 200 + 1/320s + f.4.5 + ørten Nikon SB-900 blits(z)er Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Fra reglene: "Det er ingen krav til når bildet er tatt, men det bør være noe du holder på med for tiden." Fryktelig merkelige retningslinjer. Rett over står følgende: "Denne tråden er til posting av bilder i perioden 1-31. januar. Tråden vil være sticky i samme periode." Er jo direkte selvmotsigende. Men jaja, da skal ikke jeg sutre mer Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Fryktelig merkelige retningslinjer. Rett over står følgende: "Denne tråden er til posting av bilder i perioden 1-31. januar. Tråden vil være sticky i samme periode." Er jo direkte selvmotsigende. Men jaja, da skal ikke jeg sutre mer Er jo ikke vanskelig i det hele tatt. Du poster bilder i den tråden i perioden 1. til 31. januar. Bildet, derimot, behøver ikke å være tatt i den nevnte perioden. Om vi hadde ment det ville det stått: "Her poster du bilder tatt i perioden 1. til 31. januar". 6 Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Sunday by Jostein Nilsen, on Flickr Sunday 2 by Jostein Nilsen, on Flickr 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå