Gå til innhold

Akambrukerenes bilder - Januar 2013

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva mener du? Har jeg skrevet noe stygt nå? Det var bare et spørsmål, ikke noe kritikk. Enda var det et sprørsmål til en av de få som ser ut som dem kan det dette.

Bare tull og fjås fra min side. Trodde det var tydelig med den smileyen.

Sannsynligvis er det en kombinasjon av fuktighetskrem (all huden ser blank ut) og belysning på skrå bakfra.

Endret av tow
Lenke til kommentar

Above Molde!

Utsikten fra Moldemarka, nærmere bestemt Skihytta. Ligger en liten times spasertur hjemmefra...

Veldig fint turterreng i omgivelsene her, med flotte turveger ..... Ser her i retning syd/øst! Bolsøya med Bolsøysundbrua midt i bildet (brua helt til ve.)!

post-251380-0-90665300-1358535694_thumb.jpg

Panasonic Lumix DMC-TZ7

Brennvidde: 12.8 mm

Lukkertid: 1/500 s

Blender: f/4.5

ISO: 125

Endret av smort1
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ville sjå korleis Canon 70 - 200 F4 L USM fungerte mot månen, må bruke 100% crop, men synsast det var fint og skarpt, trur eg må skaffe meg TC seinare for å få større bilete:

100Crop.jpg

Canon 1100D + Canon 70 - 200 F/4 L USM

1/13

F/8

ISO 100 @ 200mm

Endret av MPC
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Eg har ikkje funne alle bileteartiklane frå 2012. Er dei lagde? Den siste eg såg trur eg var september eller oktober.

De er under arbeid, oktober kom ut her om dagen.

Forskjellige saker som julekalenderen og CES blant annet har gjort at det har tatt litt tid.

Lenke til kommentar

Akkurat nå!

Inne i en laaaang periode med bare fint og kaldt vær. Har vart siden tidlig i desember, og ser ut til å bare fortsette! Utsikten hjemmerfra og sør/vest-over dette!

Lite snø, dog!

post-251380-0-81612400-1358610520_thumb.jpg

Olympus E-30 og PANASONIC LUMIX LEICA VARIO-ELMARIT ASPH.14-50MM F2.8-3.5

Brennvidde: 14 mm

Lukkertid: 1/200 s

Blender: f/4.5

ISO: 200

• Liker 3
Lenke til kommentar

DSC_6621-600x600.jpg

Sola er i ferd med å gjemme seg bak toppen av El Teide, Tenerifes og Spanias høyeste fjell, 1000 meter høyere enn fortoppen Montana Blanca (2748m.o.h.) der jeg tar bilde fra. Trykk på bildet for stor størrelse.

Endret av ventle
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

@smort1

OMG.. her skulle det ha vært HDR for alle penga.. dette hadde vært tøft.. trenger ikke å være superduper HDR overkill.. men det hadde blitt bra!!! :thumbup:

Endret av Slettet+3124
Lenke til kommentar

@smort1

OMG.. her skulle det ha vært HDR for alle penga.. dette hadde vært tøft.. trenger ikke å være superduper HDR overkill.. men det hadde blitt bra!!! :thumbup:

Takk, du! Har ikke prøvd meg på HDR ennå, men takk for tipset. Ser det er en del som får til HDR-bilder som ikke er for overdrevne, og de er jo likandes! :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...