Aetius Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Se hva våre lesere fant mest interessant i året som gikk. Dette var mest populært i 2012 1 Lenke til kommentar
H_Treider Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Lesernes veier er uransakelige! 2 Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Artikkelen ble publisert 1. jan. 2013 04:24, men artikkelen begynner med ordene: "Året er straks omme..." Vet du noe du ikke har fortalt oss, Are? Er ny dommedag rett rundt hjørnet kanskje? 2 Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 1. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2013 Neida, bare byttet om på rekkefølgen på to artikler, og glemte å oppdatere denne. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 (endret) Hvor populære er f.eks. Månedsbildetrådene mon tro?.... =32&t[0]=381"]http://www.akam.no/artikler/?at[0]=32&t[0]=381 , finnes det statistikk på dette? PS! Venter på fortsettelsen (oktober), by the way... Endret 2. januar 2013 av smort1 Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 2. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2013 Varierer veldig. Noen leses omtrent som en god nyhetssak, mens andre leses like mye som en kameratest. Det er mye arbeid å skrive dem, så av og til er det matnyttig i arpeid per leser, av og til ikke. Heldigvis er de populære, så vi fortsetter med dem pga det. Jeg holder på med oktoberartikkelen nå, men PGA CES er den neppe ferdig med det første. 1 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Varierer veldig. Noen leses omtrent som en god nyhetssak, mens andre leses like mye som en kameratest. Det er mye arbeid å skrive dem, så av og til er det matnyttig i arpeid per leser, av og til ikke. Heldigvis er de populære, så vi fortsetter med dem pga det. Jeg holder på med oktoberartikkelen nå, men PGA CES er den neppe ferdig med det første. Den er god! Lenke til kommentar
TorVidle Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Er det noe ligningende statistikk for forumene? Jeg føler bare at det har dabbet av med virksomheten der det siste året. Mulig det er bare en følelse, men den er der uansett. Tor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg