Majka Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 ...og det gikk nesten knirkefritt. Jeg byttet harddisken med Windows XP på, til en ny Seagate, og brukte Seagate DiscWizard til å gjøre kopierings-/installasjonsjobben. Etterpå har jeg oppdaget 2 problemer/uregelmessigheter: 1: Ved første gangs bruk av papirkurven etter byttet, står det at papirkurven er ødelagt. Det går greit å tømme den likevel, og ved neste åpning av papirkurven, er alt som normalt igjen. Hvorfor får jeg likevel en feilmelding første gangen? 2: Når jeg klikker på System-ikonet i Kontrollpanel, og prøver å åpne Systemgjenoppretting, får jeg bare en feilmelding, og handlingen blir avbrutt. Feilmeldingen sier "rundll32.exe har et problem og må lukkes". Så lukkes Systemvinduet. Det vil si at jeg ikke kan bruke systemgjenopprettingsfunksjonen til noe som helst. Hvorfor skjer dette, og er det egentlig noe å bekymre seg over? Dette er også den andre Seagate-disken jeg prøver, da den første jeg kjøpte var defekt. På den første byttingen fikk jeg også de samme feilmeldingene som på den nye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå