Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

hvordan teste seg for kjønnssykdommer?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

til helsesøster, eller hos fastlegen, de har begge taushetsplikt og derfor blir det mellom dere.

frykter du for at du har en kjønnssykdom bør du også snakke og informere de du har hatt sex eller sånn kontakt med ;)

Endret av allman
Lenke til kommentar

Blir man testet for ALLE kjønnsykdommer, inkludert HIV, herpes, HPV, kjønnsvorter, sopp, gonoré, klamydia osv... ?

Eller blir man bare testet for noen få av disse?

Tenkt eksempel: Hvis du har vært bortpå en bimbo som ligger med alle, og det er umulig å gjette hva hun kan ha infisert deg meg. Du vil teste deg for ALT, bare for sikkerhets skyld. Anonym poster: 87138c0adf69660a3021a56ef80cdc26

Lenke til kommentar

vell, normaltvis, vil legen be om urinprøve, for der kan man se om du har forskjellige kjønnssykdommer for eksempel.

mener legen at det kan være fare for andre infekjsoner vil hanj jo selvfølgelig også skjekke det, viss du er nervøs for dette.

legen kommer ikke til og gjøre deg noe vondt, og du vill vell heller vite om du har noe enn ikke?

det er bare og ta turen til legen og si at: jeg har vært borti noen jeg ikke burde og er redd for at jeg kanskje har fått en kjønnssykdom ;)

leger bruker og ta seg av sånt titt og ofte, så ikke vær redd for og ta kontakt med fastlegen ;)

Lenke til kommentar

Hva om man er for flau til å gå til fastlegen?

Ja, jeg vet han er profesjonell og har taushetsplikt.

Men likevel... Noen ganger er det bedre å gå til en vilt fremmed lege med slike ting.

Kan man det?

Hva koster det hos en annen lege som jobber som fastlege? Eller en privatklinikk? Anonym poster: 87138c0adf69660a3021a56ef80cdc26

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...