AnonymDiskusjon Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 hvor kan man teste seg for kjønnssykdommer? Anonym poster: 08a9138cf69060ee91ae601ac23a102b Lenke til kommentar
allman Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 (endret) til helsesøster, eller hos fastlegen, de har begge taushetsplikt og derfor blir det mellom dere. frykter du for at du har en kjønnssykdom bør du også snakke og informere de du har hatt sex eller sånn kontakt med Endret 1. januar 2013 av allman Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2013 hva skjer om jeg vil gjøre det hos legen? Anonym poster: 08a9138cf69060ee91ae601ac23a102b Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2013 Blir man testet for ALLE kjønnsykdommer, inkludert HIV, herpes, HPV, kjønnsvorter, sopp, gonoré, klamydia osv... ? Eller blir man bare testet for noen få av disse? Tenkt eksempel: Hvis du har vært bortpå en bimbo som ligger med alle, og det er umulig å gjette hva hun kan ha infisert deg meg. Du vil teste deg for ALT, bare for sikkerhets skyld. Anonym poster: 87138c0adf69660a3021a56ef80cdc26 Lenke til kommentar
allman Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 vell, normaltvis, vil legen be om urinprøve, for der kan man se om du har forskjellige kjønnssykdommer for eksempel. mener legen at det kan være fare for andre infekjsoner vil hanj jo selvfølgelig også skjekke det, viss du er nervøs for dette. legen kommer ikke til og gjøre deg noe vondt, og du vill vell heller vite om du har noe enn ikke? det er bare og ta turen til legen og si at: jeg har vært borti noen jeg ikke burde og er redd for at jeg kanskje har fått en kjønnssykdom leger bruker og ta seg av sånt titt og ofte, så ikke vær redd for og ta kontakt med fastlegen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 (endret) Hmm Endret 5. juli 2014 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2013 Hva om man er for flau til å gå til fastlegen? Ja, jeg vet han er profesjonell og har taushetsplikt. Men likevel... Noen ganger er det bedre å gå til en vilt fremmed lege med slike ting. Kan man det? Hva koster det hos en annen lege som jobber som fastlege? Eller en privatklinikk? Anonym poster: 87138c0adf69660a3021a56ef80cdc26 Lenke til kommentar
Bleenda Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Turnuslege er tingen, om det er slike på huset Er jo sjeldent man får time hos fastlegen uansett (så frem du ikke ber spesifikt om dette)? Lenke til kommentar
allman Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 ja, det er flaut og skal gå til fastlege, men that's the pain ogf the game. bedre og vite viss du er usikker enn ikke. og hva er best da, skjekke til fastlegen nå, eller vente til det kan ha skjedd noe alvorlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå